مراقب فتنه های شوم استعمار فرانو باشید

  • شناسه خبر: 64905
مراقب فتنه های شوم استعمار فرانو باشید

عده ای که دیروز خواستار این بودند که کشور پذیرای مهاجرین افغانستانی باشد، امروز مهاجرت افغانستانی ها را هجوم افغان ها به کشور تعریف می‌کنند و خواهان اخراج همه مهاجرین از کشور می باشند.

عده ای که دیروز خواستار این بودند که کشور پذیرای مهاجرین افغانستانی باشد، امروز مهاجرت افغانستانی ها را هجوم افغان ها به کشور تعریف می‌کنند و خواهان اخراج همه مهاجرین از کشور می باشند.

روراستی، یادداشت؛ در جریان سقوط دولت اشرف غنی در افغانستان به دست طالبان همین رسانه های معاند در شبکه‌های ماهواره‌ای و در فضای مجازی هجمه زیادی را علیه نظام ایجاد کردند و خواستار این بودند تا کشور ما پذیرای روزانه نزدیک به صدها هزار افغانستانی جنگ زده به داخل کشور باشد.

این درحالیست که امروز مهاجرت افغانستانی ها را هجوم افغان ها به کشور تعریف می‌کنند و خواهان اخراج همه مهاجرین از کشور می باشند.

سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا مهاجران افغانستانی آن زمان با الان فرق دارند یا رسانه‌های معاند برای ما تصمیم می گیرند که ما چگونه فکر کنیم که کی خوب است و کی بد؟

باید به یاد داشته باشیم که این نظام بعد از انقلاب با حوادث و اتفاقات زیادی روبه رو بوده است، این تهدیدات تلخ از جریان ترور هموطنان توسط منافقین خلق گرفته، تا ایجاد اغتشاش و هرج و مرج های گسترده در پی اتفاقات فتنه سال ۸۸ که عوامل معاندین از جان و مال و ناموس مردم نگذشتند و چندین ماه با تعداد چند ده هزار نفر کشور را دچار بحران و آشوب کردند و سرانجام همه این اتفاقات تلخ این بود که مردم نسبت به توانایی نظام و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی مان امیدوار بودند و سرانجام روی خوش امنیت به کشور بازگشت.

اما تا به حال به این نکته توجه کرده اید که اگر شرایط کشور با دشمنی و تفرقه بین ایرانیان و مهاجرین مدیریت شود، دستگاه‌های اطلاعاتی کشور نمی توانند با آسودگی خاطر بیشتر رفتار و اعمال مهاجرین را رصد نمایند؟ ایجاد حساسیت در متخلفین موجب می‌شود که کار دستگاه‌های امنیتی دوچندان و سخت‌تر شود.

نکته دیگر اینکه کشور ما با توجه به رویداد جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر می تواند نقش مهمی در گردشگری منطقه داشته باشد.

پیش بینی شده است گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا در خلال جام جهانی به عنوان گردشگر به ایران سفر کنند و این اتفاقات و درگیریهای نژادپرستانه و انتشار این دست فیلم ها موجب خواهد شد تا چهره مخرب و زشتی از مهمان نوازی ایرانیان با مهاجرین و خارجی ها به رسانه های دنیا مخابره شود.

در پایان باید یادآور شد که خطر حضور بی ضابطه و غیر قانونی اتباع خارجی یکی از چالشهای همیشگی دستگاه های امنیتی کشور بوده و چرا که تاکنون نیز با اشراف کامل توانسته اند معضلات امنیتی زیادی را حل و فصل نمایند و اگر نیازی به پیشگیری نیز بوده با همکاری با سایر نهادها، اقدامات لازم انجام شده است. شایان ذکر است که مردم بارها از طریق شماره تماس های ۱۱۴ (ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران) و ۱۱۳( وزارت اطلاعات) گزارشات و اخبار خود را به دستگاه های امنیتی منتقل کرده اند که حتی این اخبار به ظاهر ساده موجب گشته تا طراحی های دشمن و اقدامات آنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به موقع شناسایی و خنثی شود.

یادداشت؛ نوید پورجعفری

برچسب ها:
استعمار فرانو افغانستان جام جهانی گردشگری مهاجرت مهاجرین افغان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :