امام جمعه رفسنجان:

«سپاه» سپر بلای مردم در همه صحنه‌ها است

  • شناسه خبر: 65008
«سپاه» سپر بلای مردم در همه صحنه‌ها است

امام جمعه رفسنجان گفت: سپاه به‌عنوان یک مجموعه در تمام صحنه‌ها به‌عنوان سپر بلای مردم حاضر است.

امام جمعه رفسنجان گفت: سپاه یک مجموعه در تمام صحنه‌ها به‌عنوان سپر بلای مردم حاضر است.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت امام علی(ع) اظهار کرد: حضور در مساجد از توصیه‌های معصومین در شب‌های قدر است.

وی بیان کرد: دو سال به‌دلیل بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس انجام نشد و امسال با توجه به تحولات منطقه و برقراری رابطه بعضی کشورها با اسرائیل غاصب لازم است راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه بیشتری برگزار شود.

عسکری ادامه داد: روز قدس باید به‌عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی باشد که همه حول محور آزادی قدس و مسجد‌الاقصی که قبله اول مسلمین است متحد، منسجم و هماهنگ علیه صهیونیست‌های تجاوزگر به میدان بیاییم که با این حضور دنیا می‌فهمد ایران در مقابل متجاوزان رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پمیانانش ساکت نمی‌نشیند.

وی دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام احل را گرامی داشت و بیان کرد: امروز شاهد رشد، شکوفایی و بالندگی این نهال مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

عسکری افزود: امروز سپاه در تمام عرصه‌های نظامی، بین‌المللی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی حضور دارد. در مسأله دفاع مقدس حضور سپاه در کنار سایر نیروهای رزمنده بسیج و ارتش و همه نیروها، در بازسازی کشور و کمک به دولت‌های مختلف برای حل مشکلات کشور تا امروز و نیز در مسأله پیشرفت‌های دفاعی، موشکی هوا و فضا همه‌جا سپاه یک مجموعه‌ای به‌عنوان سپر بلای مردم در صحنه ها حضور دارد.

وی ابراز کرد: عده‌ای بدگویی، توهین و جسارت می‌کنند، فکر می‌کنند امنیتی که دارند از اسرائیل، آمریکا و دیگر کشورهاست!

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری سپاه سپاه سپر بلای مردم مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :