نون به نرخ روزخورهایی که از قضا فراموش کار شده اند

  • شناسه خبر: 65783
نون به نرخ روزخورهایی که از قضا فراموش کار شده اند

طی این روزها مسائل و مشکلات زیادی در شهر رفسنجان رخ داده که بعضی ها به سبب در خطر بودن منافع شان سکوت اختیار کردند و برخی دیگر کاسه داغ تر از آش شده و نون به نرخ روزخور.

طی این روزها مسائل و مشکلات زیادی در شهر رفسنجان رخ داده که بعضی ها به سبب در خطر بودن منافع شان سکوت اختیار کردند و برخی دیگر کاسه داغ تر از آش شده و نون به نرخ روزخور.
روراستی_یادداشت/بخش اول: شهرستان رفسنجان از قدیم الایام مهر سیاسی بودن را بر پیشانی دارد و تقریبا هر کاری صورت می گیرد هر حرفی زده می شود و هر قدمی هرچند خوب و مثبت برداشته می شود به سیاست ربطش می دهند، حتی اگر قلم را برداری و برای منافع مردم بنگاری هم آن را به سیاست ربط می دهند و البته بعضی رسانه نماها به این سیاسی بودن بیشتر دامن می زنند.
عده ای افراد معلوم الحال که رسالت اصلی خود را فراموش کرده و فکر کردند کرکره پایگاهی را بالا کشیده اند که منافعی ببرند، دریغ از برداشتن یک قدم برای مردم، با احساس خطری که در این دوره کرده اند، سیاست‌شان ۱۸۰ درجه چرخش پیدا می کند و موضع دفاع از شخصیت ها را بر می دارند ولو اینکه این دفاع به حق هم نباشد.
از نشستن سر میز و صرف شام با یک مسئول گرفته و خوش و بش هایی که ته آن خنده هایی که به زور بر لب دارند و هر دو می دانند علاقه ای نه به شخص و نه به سیاست یکدیگر دارند، تا دفاع از شخصیت هایی که بازهم هدف و پشت آن منافع شخصی است!
یادمان نرود که این مدافعان فعلی در دوره ای به دلیل دفاع از شخصیت هایی در حزب و جناح دیگر و نگرانی از بست نشینی و ممنوع التصویری سران فتنه، در رسانه خود مطلب پشت مطلب می آوردند و در نهایت با برخورد دستگاه قضائی و متعهد شدن بر عدم تکرار این تخلف، کوتاه آمدند.
لازم به ذکر است مسئولان رفتنی و رسانه ها و مردم هستند که همیشه هستند و اینکه چگونه رسالت مان را در برابر مردم انجام دهیم، مهم است و فردای قیامت باید برای آن پاسخی داشته باشیم.
اینکه این مطلب را بخش بندی کردیم، مطمئنیم بخش بعدی آن چرخش ۱۸۰ درجه ای دیگری خواهد بود که این افراد این بار به سمت دیگری خواهند داشت و این موضوع ثابت شده است.

برچسب ها:
رسانه نما سیاسی کاری کاسه داغ تر از آش نان به نرخ روز
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :