امام جمعه رفسنجان:

همه پذیرفته شدگان آزمون مس استخدام می شوند

  • شناسه خبر: 66009
همه پذیرفته شدگان آزمون مس استخدام می شوند

امام جمعه رفسنجان به موضوع پذیرفته شدگان آزمون مس اشاره و متذکر شد: علیرغم اینکه تصمیم شورای تأمین غیر از این بود اما با پیگیری هایی که انجام شد، طبق قول و وعده های مسؤولان مس همه پذیرفته‌شدگان آزمون مس اعم از دیپلمه‌ها و لیسانسه‌ها استخدام خواهند شد.

امام جمعه رفسنجان به موضوع پذیرفته شدگان آزمون مس اشاره و متذکر شد: علیرغم اینکه تصمیم شورای تأمین غیر از این بود اما با پیگیری هایی که انجام شد، طبق قول و وعده های مسؤولان مس همه پذیرفته‌شدگان آزمون مس اعم از دیپلمه‌ها و لیسانسه‌ها استخدام خواهند شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به روز عرفه اظهار کرد: توحید ناب و خداشناسی در دعای عرفه امام حسین(ع) موج می‌زند و فردا دعای عرفه در مصلی برگزار خواهد شد.

وی عید قربان را از اعیاد مشترک همه مسلمانان دانست و آن را تبریک گفت و افزود: عید قربان روزی‌ست که حضرت ابراهیم(ع) در مقابل دستور خداوند موفق شده و به مقام امامت رسید.

عسکری تصریح کرد: گاهی انسان اگر فلسفه اجرای فرمان الهی را نداند و انجام دهد، برای او کمال است. اگر حضرت ابراهیم(ع) می‌دانست که کارد گلوی اسماعیل را نمی‌برد کارش ارزش نداشت اما ندانستن موجب کمال و فضیلت شد.

وی به سالروز قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به دستور رضاخان در سال ۱۳۱۴ اشاره کرد و افزود: این توطئه را داشتند که حجاب را از سر زن مسلمان برگیرند. هشتاد سال با حجاب مبارزه کردند اگر امروز کسانی هستند به‌نحوی حجاب از سرشان برداشتند، این موضع گرفتن در مقابل اسلام است، دشمن می‌خواهد حیا و عفت را از زن مسلمان بگیرد اگر بی‌عفتی و بی‌حیایی و ابانداشتن از نامحرم عادی شد ممکن است شخص به هر فسادی دامن بزند.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: بزرگان علم اخلاق، عفت، عدالت، شجاعت و حکمت را رکن اخلاق می‌دانند که امیدواریم زن و مرد به‌ویژه جوانان عفت را رعایت کنند چراکه بی‌عفتی درد صعب‌العلاج است.

وی به مسأله امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: در مقابل هر کج‌روی انسان وظیفه دارد تذکر دهد، که همه باید بتوانیم با احیاء این فریضه جلوی منکرات را بگیریم.

عسکری اظهار داشت: علی‌رغم خدمات گسترده میدانی مسؤولان نظام ازجمله رئیس جمهور، سران قوا و وزرا  که کار و  تلاش و  اقدامت جهادی برای حل مشکلات مردم دارند، از سوی دیگر فروش نفت و گاز و میعانات گازی و صادرات در وضعیت خوبی قرار دارد و تراز تجاری هم مثبت شده است، همچنین توقف رشد نقدینگی هم بعد از حدود ۹ سال انجام شد.موفقیت‌های علمی خیلی خوبی در جامعه می‌بینیم، اما مسأله گرانی و تورم زندگی و معیشت را بر اقشار آسیب‌پذیر سخت کرده است.

وی ادامه داد: انتظار و توقع به حق مردم این است که جلوی تورم گرفته شود که این موفقیت‌ها در کام مردم شیرین‌تر جلوه کند.

عسکری ابراز کرد: مبارزه جدی با قاچاق و احتکار، رانت و فساد ادامه داشته باشد.

وی در پایان به موضوع مشکل پذیرفته شدگان آزمون مس اشاره و متذکر شد: علیرغم اینکه تصمیم شورای تأمین غیر از این بود اما با پیگیری هایی که انجام شد، طبق قول و وعده های مسؤولان مس همه پذیرفته‌شدگان آزمون مس اعم از دیپلمه‌ها و لیسانسه‌ها استخدام خواهند شد.

 

خبرنگار: حامد رنجبر قاسمی

 

برچسب ها:
آزمون مس استخدام امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری خطبه های نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :