آمريکا قطعنامه ضد ايرانی جدید تصويب کرد

  • شناسه خبر: 6607
آمريکا قطعنامه ضد ايرانی جدید تصويب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه ای ضد ایرانی و با موضوع حقوق بشر علیه ایران تصویب کرد. به گزارش روراستیبه نقل از بولتن نیوز، مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه قطعنامه‌ای را با موضوع حقوق بشر ایران به تصویب رساند. قانونگذاران دموکرات و جمهوری‌خواه روز گذشته  قطعنامه‌‌ای موسوم به “قطعنامه 754” را به تصویب رساندند که ایران […]

مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه ای ضد ایرانی و با موضوع حقوق بشر علیه ایران تصویب کرد.
به گزارش روراستیبه نقل از بولتن نیوز، مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه قطعنامه‌ای را با موضوع حقوق بشر ایران به تصویب رساند.

قانونگذاران دموکرات و جمهوری‌خواه روز گذشته  قطعنامه‌‌ای موسوم به “قطعنامه 754” را به تصویب رساندند که ایران را به نقض موازین حقوق بشر متهم می‌کند.

این قطعنامه که ادرویس و الیوت انجل، نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا تدوین آن را به عهده داشتند با استناد به “گزارش آزادی‌های مدهبی کمیسیون آمریکا در سال 2014” و گزارش “احمد شهید”، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران، ادعاهایی بی‌پایه درباره اعدام در ایران مطرح شده است.

“اد رویس”، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان در این قطعنامه ایران را به نقض نظام‌مند حقوق بشر، “سرکوب بی‌رحمانه صدای فعالان حقوق بشر، روزنامه‌نگاران و اقلیت‌های مذهبی”، “کشتار مخالفان” و برخی موارد دیگر متهم کرد.

تصویب این قطعنامه در آستانه نزدیک شدن مهلت بیست و چهارم نوامبر برای مذاکرات بین ایران و قدرت های جهانی در خصوص تسلیحات اتمی این کشور صورت می گیرد.

برچسب ها:
امریکا تحریم رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :