جوابیه روابط عمومی مجتمع مس رفسنجان در خصوص مطلب تیم تربیت بدنی کارکنان مس

  • شناسه خبر: 66351
جوابیه روابط عمومی مجتمع مس رفسنجان در خصوص مطلب تیم تربیت بدنی کارکنان مس

روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در پاسخ به مطلب روراستی در خصوص تیم تربیت بدنی کارکنان مس جوابیه ای صادر کرد.

روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در پاسخ به مطلب روراستی در خصوص تیم تربیت بدنی کارکنان مس جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش روراستی، روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در پاسخ به مطلب روراستی در خصوص تیم تربیت بدنی کارکنان مس جوابیه ای صادر کرد.

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری روراستی
با سلام
احتراماً، با توجه به انتشار مطلبی درخصوص تیم تربیت بدنی کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در آن رسانه، جوابیه زیر در دو بند ارسال می‌گردد. لذا مقتضی است طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در آن پایگاه خبری درج گردد.

یک. در رابطه با مسابقات ایمیدرو:
تیم مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به‌ همراه سه تیم دیگر از شرکت ملی صنایع مس ایران در مسابقات ایمیدرو شرکت کرد که در بین ۳۲ تیم حاضر در مسابقات، در مرحله انتخابی اول با کسب امتیاز لازم جزء ۸ تیم برتر جهت حضور در مسابقات قهرمان قهرمانان انتخاب شده است. این مسابقات از ۴ اسفند سال جاری در کیش برگزار خواهد شد و این تیم به عنوان نماینده مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و شرکت ملی صنایع مس ایران، در دور پایانی مسابقات شرکت می‌کند تا نتیجه مسابقات ایمیدرو در مرحله نهایی در کیش مشخص شود.

دو. در رابطه با مسابقات کمپانی‌ها در کشور روسیه:
تیم کارگری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در سال گذشته در این مسابقات جهانی، نماینده جمهوری اسلامی ایران بود که موفق شد مقام قهرمانی جهان را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورد و نام مس و سرچشمه و رفسنجان را در جهان طنین‌انداز کند. امسال نیز به پیشنهاد فدراسیون کارگری جمهوری اسلامی ایران، مجددا تیم مجتمع مس سرچشمه رفسنجان جهت حضور در مسابقات جهانی انتخاب شده تا ان‌شاءالله از جایگاه اول خود دفاع کند. این تیم در تاریخ ۱۹ مردادماه جاری اعزام خواهد شد و افراد اعزامی از شرکت مس، شامل ۱۱ نفر ورزشکار از کارگران مجتمع، به همراه سرمربی، مربی، سرپرست، مدیر تیم، نماینده مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و نماینده اداره کار و تعاون استان کرمان خواهد بود (و هیچ فرد دیگری از مجتمع، این تیم را همراهی نمی‌کند.). همچنین سه نفر از فدراسیون شامل حراست، خبرنگار و مترجم و جمعا ۲۰ نفر اعزام می‌شوند. خدماتی که فدراسیون کارگری جمهوری اسلامی ایران به تیم‌های حاضر در مسابقات می‌دهد شامل بلیط رفت و برگشت، اسکان در هتل و شام و ناهار، بیمه مسافرتی، عوارض خروج از کشور، ویزا و لوازم ورزشی مورد نیاز است. همچنین گفتنی است علاوه بر ورزشکاران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان که در رشته فوتسال در این مسابقات حاضر خواهند بود، ورزشکاران مس سونگون در رشته دوومیدانی، گل‌گهر سیرجان در رشته بسکتبال، فولاد سپاهان و فولاد هرمزگان و… نیز به این المپیاد کارگری جهانی اعزام می‌شوند.

روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

برچسب ها:
تربیت بدنی کارکنان مس جوابیه روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :