۳ محکوم به قصاص در رفسنجان از اعدام رهایی یافتند/آزادی ۳۹ زندانی با صلح و سازش

  • شناسه خبر: 66628
۳ محکوم به قصاص در رفسنجان از اعدام رهایی یافتند/آزادی ۳۹ زندانی با صلح و سازش

در راستای پویش به حرمت امام حسین(ع)میبخشم، ۳ محکوم به قصاص در رفسنجان از اعدام رهایی یافتند.

در راستای پویش به حرمت امام حسین(ع)میبخشم، ۳ محکوم به قصاص در رفسنجان از اعدام رهایی یافتند.

به گزارش روراستی، رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از اعضای شورای قضایی استان،مدیرکل زندان های استان ،رییس دادگستری و دادستان عمومی وانقلاب رفسنجان از بخش های مختلف زندان رفسنجان بازدید و در دیدار چهره به چهره به مشکلات قضایی ۶۹مددجوی این زندان رسیدگی نمودند.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:خوشبختانه با تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف طی چندماه گذشته و در راستای پویش “به حرمت امام حسین علیه السلام می بخشم” سه محکوم به قصاص از اعدام رهایی یافتند.

حجت الاسلام و المسلیمن ابراهیم حمیدی در حاشیه این بازدید،اظهار داشت:خوشبختانه ورودی به زندان شهرستان رفسنجان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱درصد کاهش یافته است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت: شوراهای حل اختلاف این شهرستان طی ۵ماه گذشته موفق شده اند با صلح وسازش  ۳۹ زندانی را از زندان این شهرستان آزاد نمایند.

وی در خصوص وضعیت زندانیان رفسنجان اعلام کرد: ۵درصد مددجویان زندان رفسنجان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و ۹۹درصد آنها مرد و ۷۴درصد متاهل می باشند وبیشترین جرائم مربوط به سرقت و مواد مخدر می باشد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در پایان از زحمات و تلاش های مجموعه اداره کل زندان های استان تقدیر و قدردانی نمود.

برچسب ها:
حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان قصاص محکوم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :