بسیج در خط مقدم جبهه فرهنگی است

  • شناسه خبر: 6673
بسیج در خط مقدم جبهه فرهنگی است

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: بسیج در خط مقدم جبهه فرهنگی است.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: بسیج در خط مقدم جبهه فرهنگی است.
به گزارش خبرنگار روراستی علی اسدی در جمع بسیجیان و نماز‌گزاران جمعه در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای رفسنجان با تبریک آغاز هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در پنجم آذر سال 58 به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، زیرا امام می‌خواستند یک نیروی مردمی پشتیبان نظام جمهوری اسلامی باشد.
وی بیان کرد: همه جامعه ما بسیجی است و در برابر ارزش‌های نظام و صیانت از انقلاب اسلامی و دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی می‌کند.
فرمانده سپاه رفسنجان افزود: اقتدار بسیجی روز به روز افزوده می‌شود و سربلندی آن در جامعه مشهود است.
اسدی تصریح کرد: بسیج در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی خود را به خوبی نشان داد و از امتحان خود سربلند بیرون آمد و امروز که جنگ سخت به پایان رسیده بسیج در خط مقدم جبهه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم آماده است و در برابر کسانی که به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند بدون هیچ ملاحظه‌ای مقابله می‌کند.
فرمانده سپاه رفسنجان افزود: تبلیغاتی که دشمن علیه بسیج و سپاه به طور گسترده از بیش از 130 شبکه فارسی زبان انجام می‌دهد را باید شناخت، زیرا دشمن همواره در بحث‌های فکری و اعتقادی کار می‌کند.
اسدی با بیان اینکه بسیجیان مسئولیت پذیرفتند و باید با برنامه‌ریزی کار کنند، افزود: بسیج هنرمندان، جامعه پزشکی، رسانه، فرهنگیان و … همه باید برای مقابله با تهاجم دشمن برنامه داشته باشند و نقشه‌های دشمنان را بشناسند و به مردم نیز بشناسانند.
وی عنوان کرد: استکبار جهانی و انگلیس نقشه‌هایی برای نظام جمهوری اسلامی دارند و نباید دل به لبخندی که در مذاکرات می‌زنند خوش کرد زیرا این نقشه‌‌ها تمامی ندارد.
اسدی گفت: شبهاتی که امروز توسط دشمن در جامعه ایجاد می‌شود را باید شناخت و هوشیارانه عمل کرد.

برچسب ها:
اسدی، رفسنجان،روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :