پایان آذر ماه آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره فیلم عمار

  • شناسه خبر: 6675
پایان آذر ماه آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره فیلم عمار

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار گفت : از هفتم مهر ماه امسال فراخوان ارسال آثار به جشنواره انجام شده و تا پایان آذر ماه مهلت ارسال آثار ادامه دارد.

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار گفت : از هفتم مهر ماه امسال فراخوان ارسال آثار به جشنواره انجام شده و تا پایان آذر ماه مهلت ارسال آثار ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار روراستی حامد بامروت نژاد در نشست با اکران کنندگان فیلم عمار و اصحاب رسانه در رفسنجان افزود : تاکنون در بخش بین‌الملل 700 اثر و در بخش داخلی حدود 500 اثر با موضوعات مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.P1320187
وی اظهار کرد: پنجمین دوره جشنواره فیلم عمار دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار افزود: در این جشنواره فیلم «ما» با موضوعات محله ما، مسجد ما، شهید ما و همه سوژه‌هایی که در اطراف هستند و با دوربین یا تلفن همراه گرفته شده‌اند از بخش‌های این جشنواره است که تا دهم آذر ماه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در رفسنجان نیز بر ضرورت گسترش وجهه مردمی بودن این جشنواره تأکید کرد.P1320222
حسین رمضانی اظهار داشت: جشنواره مردمی فیلم عمار با هدف نشان دادن واقعی ارزش‌ها امسال نیز در رفسنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته جشنواره در دهه فجر هشت شب در سینما امین رفسنجان برگزار شد، بیان داشت: با تبلیغات خوبی که شده بود، استقبال مردمی بی‌نظیر بود و سالن بیش از ظرفیت خود پذیرای مردم بود.
وی تصریح کرد: سال قبل علاوه بر سینما در دانشگاه‌ها و مساجد نیز فیلم‌ها اکران ‌شد و مردم و دانشجویان استقبال خوبی داشتند.
دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در رفسنجان متذکر شد: این جشنواره جذابیت خاصی دارد و سال گذشته فیلم «ملی بدون کارت» که زندگی یک جانباز هندی که در رفسنجان زندگی و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد را به تصویر کشیده بود.
این مسئول ادامه داد: گرچه هنوز مشکلات این جانباز از سوی مسئولان مربوطه رفع نشده، اما مهم، معرفی وی بود که ارزشی بودن این جشنواره را به رخ می‌کشاند.
رمضانی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا وجهه مردمی بودن جشنواره بیش از پیش گسترش یابد.

برچسب ها:
فیلم عمار، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :