امام جمعه رفسنجان:

اجاره دادن خانه به اتباع غیرمجاز و به کارگرفتن آنان «جرم» است

  • شناسه خبر: 66782
اجاره دادن خانه به اتباع غیرمجاز و به کارگرفتن آنان «جرم» است

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر کسانی که خانه و کار به اتباع غیرمجاز داده باشند در جرم شریک خواهند بود و به‌عنوان مجرم با آنها برخورد می‌شود و جای پذیرفتن گله‌ای در این زمینه نیست.

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر کسانی که خانه و کار به اتباع غیرمجاز داده باشند در جرم شریک خواهند بود و به‌عنوان مجرم با آنها برخورد می‌شود و جای پذیرفتن گله‌ای در این زمینه نیست.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کمیته امداد به‌عنوان یک مجموعه امین کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان را جمع‌آوری می‌کند که به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال تحصیلی کمک شود.

وی با اشاره به حضور اتباع در کشورهای مختلف تصریح کرد: حضور اتباع در همه کشورها هست و از کشورمان هم در کشورهای دیگر حضور دارند، اما آن‌چه مهم است، هرکس وارد یک کشور می‌شود باید مجوزهای لازم برای ورود به آن کشور را داشته باشد.

عسکری ادامه داد: کسانی که دارای مدارک هویتی هستند، مانند شهروندان ایرانی مورد حمایت قرار می‌گیرند، اما کسانی که بدون مجوز وارد شده باشند قابل تحمل نیست، به‌دنبال اتفاقاتی که در شهرستان افتاد ضمن قدردانی از نیروی انتظامی که بسیاری از مجرمان اتباع را دستگیر کردند و تصمیم جدی‌تری مسؤولان تأمین امنیت نسبت به اتباعی غیرقانونی دارند.

وی تأکید کرد: اگر کسانی که خانه و کار به اتباع غیرمجاز داده باشند در جرم شریک خواهند بود و به‌عنوان مجرم با آنها برخورد می‌شود و جای پذیرفتن گله‌ای در این زمینه نیست.

امام جمعه رفسنجان به مذاکرات برجام و نرسیدن به توافق طرف‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: بعضا ایران را مقصر اعلام می‌کنند، در حالی که عهدشکنی و بدعهدی آمریکا و خروج یک‌طرفه برجام توسط رئیس‌جمهور تروریست سابق آمریکا و عمل نکردن اروپایی‌ها به تعدات‌شان بر هیچ‌کس پوشیده نیست و اگر بخواهند دوباره توافق بدون تضمین صورت دهند جمهوری اسلامی ایران کوتاه نمی‌آید.

وی اضافه کرد: اروپایی‌ها در مسائل اقتصادی به هیچ‌یک از تعهدات خود عمل نکردند، اما ایران در توافق قبل به تمام تعهدات خود عمل کرد. اینکه بخواهند هرچه دیکته کنند ما قبول نخواهیم کرد چون دشمن دنبال توافق عادلانه نیست، بلکه دنبال توافق ظالمانه است. ایران، ایران ۲۰ سال قبل نیست، ایران مقتدر است و در مسائل هسته‌ای دست برتر دارد و در ساخت تجهیزات نظامی، ماهواره، و دیگر علوم پیشرفت‌های چشمگیری دارد و زیر بار ظلم و زور و تحمیل کدخدامنشی آمریکا و اروپایی‌ها نخواهد رفت.

عسکری ابراز کرد: در بین مذاکرات، تحریم‌ها را اعمال می‌کنند و بیانیه‌های چندپهلو صار می‌کنند. اگر می‌خواهند در مذاکرات به نتیجه برسند تضمین دهند و با راستی‌آزمایی جمهوری اسلامی توافق صورت می‌گیرد.

وی با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: در میان معصومان تنها کسی که اربعین و زیارت اربعین دارد امام حسین(ع) است. اربعین فصل بسیار مهمی در مسأله قیام امام حسین(ع) است که امام سجاد(ع) و حضرت زینب سلام‌الله علیها زیباترین جهاد تبیین را انجام دادند و چهره دودمان بنی‌امیه را رسوا و مردم خواب و غفلت‌زده را بیدار کردند و مردم روح جرأت گرفتند و امروز بعد از ۱۴۰۰ سال از ۸۰ کشور جهان با جمعیت ۲۰ میلیون نفری در کربلا حضور می‌یابند.

امام جمعه رفسنجان از موکب‌داران که با وحدت و کرامت از زائران حسینی پذیرایی کردند و از دولت عراق که امنیت این جمعیت از زائران عراق را فراهم کردند، قدردانی کرد.

 

 

 

 

برچسب ها:
اتباع غیرمجاز امام جمعه رفسنجان حجت ااسلام اصغر عسکری نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :