فرمانده سپاه رفسنجان:

التهاب آفرینی فتنه گران از سر دلسوزی برای فوت مهسا امینی نیست/فرصت دشمن برای عقده‌گشایی در برابر نظام اسلامی

  • شناسه خبر: 66820
التهاب آفرینی فتنه گران از سر دلسوزی برای فوت مهسا امینی نیست/فرصت دشمن برای عقده‌گشایی در برابر نظام اسلامی

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: بحث مرحوم مهسا امینی که در کشور مطرح است، بهانه‌ای برای عقده‌گشایی بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی است و هیچکدام دلشان برای فوت این خانم نسوخته است.

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: بحث مرحوم مهسا امینی که در کشور مطرح است، بهانه‌ای برای عقده‌گشایی بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی است و هیچکدام دلشان برای فوت این خانم نسوخته است.

به گزارش روراستی، سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: بحث مرحوم مهسا امینی که در کشور مطرح است، بهانه‌ای برای عقده‌گشایی بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی است. این اسم رمز دشمنان است و فرصتی پیدا کردند و حس مشترکی در بین معاندان و سلطنت‌طلب‌های نظام سلطه و در راس آن آمریکا و  بعضی نفوذی‌های داخلی شکل گرفته و بهترین فرصت برای اینکه به خیال واهی خود نظام را تغییر دهند، با تمام قوا به میدان آمدند و رسانه‌ها را به میدان آوردند و موج‌سواری می‌کنند که متأسفانه بعضی از داخلی‌ها با آنان همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: جنگ روایت‌ها یک دلیل این اتفاقات است اگر ما روایت درستی از اولین لحظات این اتفاق بیان می‌کردیم فرصتی به بیگانگان داده نمی‌شد که افکار عمومی را با خود همراه کنند.

پساوند افزود: مرگ یک هموطن دردناک و غم‌انگیز است اما دردناک تر از آن، این است که این مرگ ابزار سیاسی در دست بعضی افراد برای تسویه حساب‌های خودشان شود.

وی تصریح کرد: امروز دو دیدگاه در بحث این اتفاق وجود دارد؛ بحث اول کسانی هستند این اتفاق را به‌خاطر وجود یک قانون و تکلیفی دارند که همان بحث امر به معروف است، که اگر بخواهند دیگر این اتفاق نیفتد باید از این تکلیف بگذریم. دیدگاه دوم که اکثر قشر مذهبی و مسلمان جامعه هستند معتقد است صرف یک اتفاق نباید جامعه را از بحث امنیت اخلاقی محروم کرد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی ما در این قضیه مظلوم واقع شدند در حالی که مرگ خانم امینی اتفاقی بود و دشمنان و فتنه‌گران هیچ‌کدام دل‌شان برای خانم امینی و خانواد ایشان نسوخته بلکه دنبال عقده‌گشایی خودشان هستند و برخی رسانه‌های داخلی که نان نمک این نظام را می‌خورند همراهی می‌کنند و کسانی که هم روزگاری در این نظام منصب داشتند بیانیه صادر می‌کنند که برای جامعه اسلامی دردناک است.

پساوند ابراز کرد: همه باید در این استا بصیرت کافی داشته باشیم و خانواده خودمان و کسانی که می شناسیم در این قضیه توجیه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به‌دنبال موج‌سواری است اگر این ناآرامی‌ها ادامه پیدا کند و دنبال پروژه کشته‌سازی هستند که نظام را متهم کنند در فراخوان‌هایی  که می‌دهند اکثرا از پیج‌های خارج از کشور است و لیدرهای شناسایی شده همه خارج از استان و کشور هستند و تا امروز لیدرهای اصلی دستگیر خواهند شد و غائله جمع خواهد شد.

پساوند عنوان کرد: در رفسنجان تعدادی که شعار می‌دادند، میانگین سنی شعاردهندگان ۱۷ تا ۲۳ سال بود اکثر این‌ها تحت تأثیر فضای مجازی بودند.

وی اضافه کرد: متأسفانه در بحث عملیات روانی در رفسنجان یک بسته فرهنگی برای خنثی‌کردن توطئه دشمن نداشتیم و دست روی دست گذاشتیم ان‌شاءالله در فضای بی در و پیکر مجازی یک بسته فرهنگی آماده و این توطئه خنثی شود.

پساوند اظهار داشت: در بسیج سازندگی متناسب با مشکلاتی که شهرستان داشته پیمانکار پروژه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان هستیم که باید مشکل تنش آبی ۱۱۳ روستا را برطرف کنیم که به‌همت دولت نسبت به اجرای این پروژه در مدت سه سال کار شروع کردیم و نزدیک به ۸۴۰ کیلومتر باید لوله‌گذاری انجام شود و ۲۴ مخزن احداث و دو حلقه چاه حفر که در حال حاضر خط انتقال از تصفیه‌خانه از کبوترخانه به فاصله ۲۷ کیلومتر انجام  و خط انتقال ازجوادیه فلاح به سمت رکن‌آباد شروع شده است و احداث سه مخزن را هم شروع کردیم.

برچسب ها:
فتنه گران فرمانده سپاه رفسنجان محمد پساوند مهسا امینی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :