امام جمعه رفسنجان:

ملت ایران آرزوهای دشمن را لگدمال کرد/صدا و سیما بیش از حد به برخی چهره ها بها داد

  • شناسه خبر: 66918
ملت ایران آرزوهای دشمن را لگدمال کرد/صدا و سیما بیش از حد به برخی چهره ها بها داد

امام جمعه رفسنجان گفت: افرادی در آشوب‌های اخیر اقدام به فتنه‌انگیزی کردند که با پول بیت‌المال از نردبان انقلاب بالا رفتند و از بالا بر سر انقلاب و مردم سنگ زدند.

مام جمعه رفسنجان گفت: افرادی در آشوب‌های اخیر اقدام به فتنه‌انگیزی کردند که با پول بیت‌المال از نردبان انقلاب بالا رفتند و از بالا بر سر انقلاب و مردم سنگ زدند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب به تعبیر رهبر انقلاب در یک جنگ ترکیبی در میدان قرار دارند و بیش از چهل سال در حال مبارزه با ملت ایران هستند که باید توطئه‌های دشمن را بشناسیم و با اقدام به هنگام فتنه‌ها را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان در یک تقسیم کاری اعلان‌ نشده‌ای ترور را به موساد واگذار کردند، همه دانشمندان هسته‌ای ما توسط اسرائیلی‌ها ترور شدند و هرجا اسرائیل کم آورد آمریکایی‌ها خود به میدان آمدند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: حملات سیاسی و کارهای سیاسی بر عهده انگلیس است و در همه فتنه‌ها رد پای انگلیسی‌ها وجود دارد، آمریکا هر زمان یک آشوب و فتنه را کلید می‌زند یک موضوع را دنبال می‌کند، سال ۸۸ فتنه سیاسی، سال ۹۸ مبنای آشوب اقتصادی بود و این‌بار در یک تهاجم فرهنگی و دینی تحت عنوان مسأله حجاب با حمله به مساجد، آتش‌زدن قرآن و خسارت به اموال عمومی و خصوصی که با حضور ملت بصیر و همیشه در صحنه آرزوهای آمریکا، انگلیس و اسرائیل زیر پای مردم لگدمال شد، ورود کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید از جوانان روشن، فداکار و ملت بصیر که تکلیف و وظیفه خود را می‌شناسند قدردانی کرد. اما باید مراقب توطئه‌‌های دشمن باشیم که برای توطئه‌چینی خواب ندارد.

امام جمعه رفسنجان خطاب به دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه صدا و سیما ابراز کرد: کسانی که از نردبان انقلاب بالا می‌روند و بعد از بالا بر سر انقلاب و مردم سنگ می‌زنند هرچه زودتر شناسایی شوند که بردن نام‌شان از این جایگاه با ارزش هم به صلاح نیست. یک ذره آدم هوش سیاسی داشته باشد می‌فهمد این آدم مسیر درستی ندارد این‌قدر صبر می‌کنید که گندسیاسی‌ این افراد در می‌آید و اقدام به فتنه می‌کنند. قبل از فتنه چهره می‌شود و پول بیت‌المال را به جیب‌شان می‌ریزیم که بعدا اشتباهی از کار در می‌آیند.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در میان این‌همه توطئه و آشوب عده‌ای موجب افتخارات ارزشمند علمی و عملی شدند که باید از این مردان و زنان بزرگ که برای ملت افتخار می‌آفرینند، قدردانی شود.

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انقلاب حجت الاسلام اصغر عسکری سلبریتی ها صدا و سیما فتنه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :