دانشجویان پل عبور دشمن برای رسیدن به اهدافش نشوند/مردم مشتی دردآلود به دهان آمریکا زدند

  • شناسه خبر: 67327
دانشجویان پل عبور دشمن برای رسیدن به اهدافش نشوند/مردم مشتی دردآلود به دهان آمریکا زدند

امام جمعه رفسنجان گفت: دشمنان می‌خواهند دانشجو را از چشم مردم بیندازند؛ دانشجو برای ما محترم و دانش‌آموز برای ما عزیز است.یک عده را اغفال می‌کنند با حرف‌های رکیک می‌خواهند وجهه دانشجو و دانش‌آموز که آینده‌ساز هستند را خراب کنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: دشمنان می‌خواهند دانشجو را از چشم مردم بیندازند؛ دانشجو برای ما محترم و دانش‌آموز برای ما عزیز است.یک عده را اغفال می‌کنند با حرف‌های رکیک می‌خواهند وجهه دانشجو و دانش‌آموز که آینده‌ساز هستند را خراب کنند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان اظهار کرد: ۱۳ آبان سالروز حادثه بزرگ وتاریخ‌ساز در انقلاب اسلامی است. امام رهبری جامعه، دانش‌آموزان و دانشجویان سه رکن در کنار هم قرار گرفتند اگر این همه علیه رهبری و امامین انقلاب تبلیغ سوء می‌شود و این همه فتنه در دانشگاه‌ها درست می‌کنند و دانش‌آموزان را به خیابان می‌کشند دیدند وقتی که این سه رکن در کنار هم قرار گرفتند چه اتفاقات بزرگی رقم زدند.

وی با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بیان داشت: این حضور حماسی اگرچه ظاهری دارد اما مشتی دردآلود به دهان مستکبران است.

امام جمعه رفسنجان با مروری به شکست‌های دشمن از اوایل انقلاب تا امروز و ذکر این مطلب که اگر دشمن این همه دشمنی دارد به‌دلیل ضربه‌هایی‌ست که از این ملت و نظام خوردند، تصریح کرد: سال ۵۶، ۳۵ هزار مستشار نظامی آمریکا که با هدف دفاع از منافع آمریکا در غرب آسیا و شوروی آن زمان در ایران حضور داشتند و حقوق اینها توسط ایران پرداخت می‌شد. حقوق این مستشاران از مجموعه هزینه‌های ارتش ایران بالاتر بود اما زمانی که انقلاب پیروز شد ۳۵ هزار مستشار نظامی به زباله‌دان تاریخ پیوسته و به کشورشان بازگشتند.

وی ادامه داد: رای بالای مردم به جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ۵۸ تودهنی دیگری بود که ملت ایران به آمریکا زد.

عسکری خاطرنشان کرد: لغو قانون کاپیتولاسیون که توسط امام خمینی(ره) صورت گرفت و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که اشغال بخشی از آمریکا به‌شمار می‌رود و آمریکایی‌ها هیچ غلطی نتوانستند کنند و حمله مستقیم آمریکا در اردیبهشت ۵۹ که شکست خوردند از دلایل دیگر دشمنی‌های آمریکا با جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه در همه فتنه‌ها آمریکا و هم‌دستانش از ملت ایران تودهنی خوردند و برای جبران شکست‌های خود هرچه ذخیره داشتند و نیرو ساخته بودند به میدان آوردند از منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، بهائی‌ها و همه را به میدان آوردند که روی دانشگاه و دانش‌آموزان تأثیر بگذارند، اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان باید مراقب باشند که ابزار دشمن قرار نگیرند و دشمن شما را پلی برای عبور خود قرار ندهد.

عسکری اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند دانشجو را از چشم مردم بیندازند؛ دانشجو برای ما محترم و دانش‌آموز برای ما عزیز است.یک عده را اغفال می‌کنند با حرف‌های رکیک می‌خواهند وجهه دانشجو و دانش‌آموز که آینده‌ساز هستند را خراب کنند یا نیروی انتظامی که حافظ امنیت است چرا در این جریان‌ها باید قربانی این توطئه‌ها قرار گیرد. در هیچ جای دنیا سراغ ندارید پلیس بدون سلاح در جریان اغتشاشات ورود کنند. اما تا الان حدود ۳۱ نفر از نیروهای حافظ امنیت به شهادت رسیدند.

وی یادآور شد: به‌تازگی ۲۷۰ نفر از تحصیلکرده‌های مطرح ایران که در ۱۰۰ دانشگاه مطرح دنیا تحصیل می‌کردند به کشور بازگشتند و اینها برای آمریکا سیلی است که نمی‌تواند تحمل کند.

 

برچسب ها:
آمریکا امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام اصغر عسکری دانشجویان راهپیمایی 13 آبان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :