راه اندازی کارخانه آهک در مجموعه سیمان ماهان/تقدیر فرماندار رفسنجان از توجه این شرکت به مسؤولیت های اجتماعی

  • شناسه خبر: 67359
راه اندازی کارخانه آهک در مجموعه سیمان ماهان/تقدیر فرماندار رفسنجان از توجه این شرکت به مسؤولیت های اجتماعی

مدیرعامل شرکت سیمان ماهان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در حوزه تولید آهک در این شرکت گفت: قصد داریم شرکت سیمان ماهان را به قطب بزرگ تولید سیمان و آهک کشور تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت سیمان ماهان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در حوزه تولید آهک در این شرکت گفت: قصد داریم شرکت سیمان ماهان را به قطب بزرگ تولید سیمان و آهک کشور تبدیل کنیم.

به گزارش روراستی، شامگاه پانزدهم آبان ماه همایش تجلیل از شرکت سیمان ماهان به واسطه دریافت لوح واحد نمونه معدنی استان کرمان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

محمدرضا خیرخواه، مدیر فروش این شرکت، در این همایش اظهار داشت: عرضه سیمان این شرکت در گستره استان بوده و تمام هم و عم ما این است عرصضه تولیدات‌مان را در سهر رفسنجان با جدیت بیشتر و به شکل خاص انجام دهیم.

وی از عرضه سیمان در بورس یاد کرد و گفت: قطعا ما وظیفه داریم سیمانی با کیفیت مناسب و عالی به مصرف‌کننده عرضه کنیم.

خیخواه بیان کرد: در رفسنجان پروژه ها، و انبوه‌سازان، بتن‌سازان و تمام کسانی که با سازه‌های فلزی سروکار دارند از کیفیت مطلوب سیمان ما آگاهند.

خیرخواه در همایشی که به‌منظور تجلیل از این شرکت نمونه برگزار شده بود، اظهار داشت: به‌لحاظ اینکه یک شرکت تولیدی که در این منطقه فعالیت می‌کند، تمام عوارض و حقوق‌های دولتی که دارد قطعا متعلق به این شهر است و باعث افتخار ماست که این سرویس‌دهی را به شهر رفسنجان داشته باشیم. علاوه بر این، اکثر همکاران ما در سیمان ماهان ار شهروندان رفسنجان و تابعه هستند و این اشتغالزایی در رفسنجان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: توقع ما از مسؤولان این است که حمایت بیشتری انجام دهند تا ما هم بتوانیم سیمان را با تناژی که افزایش پیدا کرده بتوانیم با جدیت بیشتری به‌دست مصرف‌کننده برسانیم.

مدیر فروش شرکت سیمان ماهان خاطرنشان کرد: پروزه هایی که در دست اقدام است به‌ویژه پل‌ها و پروژه‌های شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و انبوه‌سازان تا کنون هیچگونه شکایت و مشکلاتی مشاهده نکردند.

خیرخواه یادآور شد: ۲۸ مهرماه شرکت سیمان ماهان واحد نمونه برتر کیفی و نمونه صنعتی معدنی استان کرمان شناخته شد و  کسب این افتخارات و روند رو به رشد شرکت سیمان ماهان به پشتوانه تلاش و برنامه‌ریزی و همت بالای همکاران ما و حمایت مسؤولان شهرستان بوده است.
درویش مدیرعامل شرکت سیمان ماهان نیز طی سخنانی به تولید روزانه ۷۰۰ تن در ابتدای کار این شرکت اشاره و از جهش تولید آن به یک‌هزار تن در روز خبر داد.

وی از صادرات محصول و پوشش کل استان توسط سیمان ماهان یاد کرد و گفت: همزمان با افزایش تولید به افزایش کیفیت محصول نیز توجه ویژه داریم که بهترین محصول به‌دست مردم برسد.

درویش تصریح کرد: کارخانه سیمان در دنیا به‌عنوان یک شرکت مادر شناخته می‌شود و تاثیر بسزایی دارد باید بتوانیم از این پتانسیل در شهرستان استفاده کنیم. ما عرق بالایی به رفسنجان داریم و در موارد مختلف آن را نشان دادیم. شرایط قحطی بخش زیادی از مشکل قحطی سیمان را سیمان ماهان به تنهایی به دوش کشید.

وی اظهار کرد: به همراهی نظام مهندسی آزمایشگاه مشترک در رفسنجان ایجاد کردیم مهندسان محترم رفسنجان ان‌شاءالله از این پتانسیل استفاده کنند.

درویش از سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی جهت راه‌اندازی کارخانه تولید آهک در این مجموعه نیز خبر داد و  و گفت: تمام نیروهای این کارخانه نیز بومی خواهند بود و قصد داریم شرکت سیمان ماهان را به بزرگترین قطب تولید سیمان و آهک کشور تبدیل کنیم.

اشتغالزایی ۳۵۰ نفری در شرکت سیمان ماهان

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ۳۵۰ نفر کارگر با احتساب پیمانکار در این شرکت مشغول کار هستند.

حسین رضایی سرپرست فرمانداری رفسنجان نیز در این گردهمایی اظهار کرد: در رفسنجان دو، تا سه هزار کارگر در بخش صنعت مشغول به کار هستند و بیشتر اشتغال شهرستان در حوزه کشاورزی است.

وی با بیان اینکه بالای ۵۰ درصد در بخش کشاورزی اشتغال داریم که جایگاه ویژه‌ای دارد، ادامه داد: باید نگاه‌مان در شهرستان به صنعت بیشتر شود تا با رونق صنعت، اشتغال هم رونق گیرد.

سرپرست فرمانداری رفسنجان استفاده از تکنولوژی روز دنیا را حائز اهمیت دانست که در سیمان ماهان به آن توجه شده و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری که در حوزه تولید آهک نیز در این شرکت قرار است صورت گیرد که بالای ۴۰ نفر اشتغالزایی دارد و توجه به بومی‌گرایی در این کارخانه قابل تقدیر است.

وی با قدردانی از انجام مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت سیمان ماهان به‌ویژه در جریان سیل مردادماه، متذکر شد: پسوند رفسنجان به نام شرکت افزوده شود و این موضوع در هیأت مدیره شرکت مطرح و مصوب شود.

 

 

برچسب ها:
تولید آهک سیمان سیمان ماهان واحد نمونه معدنی استان کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :