یادواره های شهدا دانشگاه تعلیم و تربیت است/در جامعه اسلامی همه برادریم

  • شناسه خبر: 67361
یادواره های شهدا دانشگاه تعلیم و تربیت است/در جامعه اسلامی همه برادریم

حجت الاسلام ماندگاری گفت: یادواره‌ها دانشگاه تعلیم و تربیت شهدایی‌ست و هر جامعه‌ای به افتخارآفرینان خود می‌نازد.

کارشناس مذهبی گفت: یادواره‌ها دانشگاه تعلیم و تربیت شهدایی‌ست و هر جامعه‌ای به افتخارآفرینان خود می‌نازد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام ماندگاری امروز در سومین روز از سی‌وچهارمین یادواره شهدای هرمزآباد رفسنجان اظهار کرد: یادواره‌ها دانشگاه تعلیم و تربیت شهدایی‌ست و هر جامعه‌ای به افتخارآفرینان خود می‌نازد.

وی بیان داشت: قهرمانان مملکت ما به تعبیر قرآن، شهدا هستند. جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم قهرمانان جامعه اسلامی ما هستند که باید از آنان درس بگیریم که چراغ راه آینده ما شوند.

ماندگاری تصریح کرد: شهدا درس استقامت می‌دهند این مسیر منتهی به ظهور امام زمان(عج) است که باید ادامه دهیم. درس دیگری که شهدا به ما می‌دهند جهاد برای رضای خداست.

وی ادامه داد: امام بزرگوار که مربی شهدا بودند، فرمودند« رمز پیروزی انقلاب ما کلمه توحید و توحید کلمه» بود یعنی همه برای خدا کار می‌کنند اگر همه با هم برای خدا کار کنند به انقلاب آسیبی نمی‌رسد، همان‌طور در پیامی که رهبر انقلاب در شهادت شهدای شاهچراغ فرمودند همه ید واحده شوند که دشمن تلاش دارد همه را از خدا غافل و متوجه دنیا کند.

ماندگاری بیان داشت: دشمن اگر توانست با فضای مجازی ما را از خدا غافل کند و دنیا زده شویم حب دنیا ما را مانند مردم مدینه خواهد کرد که در برابر ظلمی که به حضرت زهرا(س) شد سکوت کردند.کسی که دنیا زده شود از خدا غافل شده و به جهاد نمی‌رود.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: دشمن ما می‌داند اگر دو ویژگی را از جامعه ما بگیرد انقلاب ضعیف می‌شود؛ اول برای خدا کارکردن، یعنی کسی برای انجام کاری به‌جای رضایت خدا به‌دنبال مادیات برود. اگر مادی‌گرا شویم فاتحه انقلاب خوانده می‌شود.

وی اضافه کرد: تفرقه‌افکنی هدف دیگر دشمن است که در فتنه اخیر می‌خواستند کشور را تجزیه کنند و در همین راستا آشوب و تفرقه ایجاد کردند.

ماندگاری ابراز کرد: دنیا امروز از وحدت در کشور ما انگشت به دهان است که ایران چه کار کرده که در سیل، زلزله، کرونا و دیگر مسائل همه پای کارند و به هم کمک می‌کنند.

وی ابراز کرد: مردم با هم برادرند و به هم کمک می‌کنند و جامعه اسلامی جامعه برادران است. نگذاریم بین ما اختلاف بیندازند. کرد، ترک، بلوچ، عرب، فارس، لر و ترکمن همه مسلمانیم و همه ما معتقدیم شیعه و سنی علی‌رغم اختلاف‌نظر اما با هم برادریم.

ماندگاری اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی پیروز شد آن روز جمعیت ما ۳۶ میلیون نفر بود که همه یکصدا گفتند «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و امروز هم باید برای حفظ وحدت در کنار هم باشیم و نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

 

 

برچسب ها:
حجت الاسلام ماندگاری کارشناس مذهبی یادواره شهدا یادواره شهدای هرمزآباد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :