آزمایش موشک هایپرسونیک سپاه بازدارنده است

  • شناسه خبر: 67366
آزمایش موشک هایپرسونیک سپاه بازدارنده است

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت ۲۱  آبان سالروز شهادت شهید طهرانی‌مقدم، یادآور شد: در ایام شهادت این شهید افتخارآفرین، موشک ماهواره‌بر بین قاره‌ای سپاه آزمایش شد که این آزمایش بازدارنده است.

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت ۲۱  آبان سالروز شهادت شهید طهرانی‌مقدم، یادآور شد: در ایام شهادت این شهید افتخارآفرین، موشک ماهواره‌بر بین قاره‌ای سپاه آزمایش شد که این آزمایش بازدارنده است.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان با تأکید بر اهمیت مطالعه کتاب اظهار کرد: هرچه کتب اخلاقی و تربیتی در جامعه ترویج پیدا کند و مردم مطالعه کنند آسیب‌پذیری جامعه در حوادث و جریان‌ها کمتر می‌شود.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان پیام‌شان را به دشمن دادند و غلطی که رئیس‌جمهور کم‌شعور آمریکا مطرح کرد پس گرفته شد.مردم امسال حضور دیگری داشتند سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید از یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا عقب‌نشینی کرد و در پاسخ به این سوال که آیا حکومت ایران در آستانه سقوط است، گفت: ما هیچ نشانه‌ای از آن نمی‌بینیم.

وی با اشاره به جمله نویسنده و تحلیلگر جهان غرب در پاسخ به اظهارت سخیف رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود ما ایران را آزاد می‌کنیم و نوشته بود «تو می‌خواهی ایران را آزاد کنی؟ تو خودت به معنی واقعی کلمه در وضع اسف‌باری هستی»، تصریح کرد: اگر ما در ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم به‌دلیل آن است که هرجایی که در دنیا فتنه هست رد پای آمریکا در آن‌جاست و تنها ما نمی‌‌گوییم بلکه همه دنیا به این موضوع واقفند.

عسکری افزود: در راهپیمایی ۱۳ آبان ملت ایران درخواست داشتند که به اشرار و تروریست‌ها فرصت ندهید. تا کی باید شاهد این جنایات باشیم، البته حساب تروریست‌ها و آشوب‌گر را از معترضان باید جدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعضی دنبال تخریب چهره نورانی و مقدس دانشجو و دانش‌آموزند و می‌خواهند این جایگاه رفیع را تنزل بدهند که این قشر باید مراقب باشند و نگذارند چهره دانشگاه آسیب ببیند.

امام جمعه عنوان کرد: جمهوری اسلامی محکم و باصلابت ایستاده و ملت ایران هم با مشت‌های گره‌کرده بر دهان آمریکا و اسرائیل خواهند زد.

وی بر حل مشکلات و رسیدگی مسؤولان با جدیت بیشتر به معیشت مردم تأکید و گفت: گرانی و تورم گاهی به‌صورت سرسام‌آور مردم را رنج می‌دهد که باید تلاش شود که این گرانی‌ها برطرف شود.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در جهاد تبیین، هم در جهت دستاوردها و هم اقدامات عملی در مبارزه با مفسدین اقتصادی برای مردم تبیین شود که مردم امیدوار شوند.

وی با گرامیداشت ۲۱  آبان سالروز شهادت شهید طهرانی‌مقدم، یادآور شد: در ایام شهادت این شهید افتخارآفرین، موشک ماهواره‌بر بین قاره‌ای سپاه آزمایش شد که این آزمایش بازدارنده است.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام اصغر عسکری موشک هایپرسونیک
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :