ربیعی: اگر روند تیم اشتباه شد، مردم بدانند به مدیریت برمی گردد!

  • شناسه خبر: 67850
ربیعی: اگر روند تیم اشتباه شد، مردم بدانند به مدیریت برمی گردد!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: جایگاه ما خوب است و اگر از ما به موقع حمایت کنند می‌توانیم روند خود را ادامه دهیم. اگر روند تیم اشتباه شد مردم بدانند که ما کارمان را دست انجام داده‌ایم و احتمالا مدیریت و حمایت خوبی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: جایگاه ما خوب است و اگر از ما به موقع حمایت کنند می‌توانیم روند خود را ادامه دهیم. اگر روند تیم اشتباه شد مردم بدانند که ما کارمان را دست انجام داده‌ایم و احتمالا مدیریت و حمایت خوبی نداشتیم.
به گزارش روراستی، محمد ربیعی پس از پیروزی تیم خود در آخرین بازی نیم فصل اول در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در ابتدا به حسینی که یکی از مربیان شایسته لیگ برتر است و تیم خوب و جنگنده و دونده و پرتلاش پیکان خسته نباشید می‌گویم. بازی بسیار سختی بود، اما به نظرم یکی از بهترین نمایش‌های مس رفسنجان در طول فصل را تماشا کردیم. بازی با برنامه‌ای ارائه کردیم؛ البته پیش از این مقابل استقلال و ملوان هم بازی نسبتاً خوبی انجام دادیم. به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم و خوشحالم که روی مدار نظم و سازمان درستی بازی می‌کنند.
وی ادامه داد: فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم و خوشحالم که امروز دو گل زدیم، اما فرصت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم. بازی خوبی بود و هرکسی که بازی را دید رضایت داشت. قسمت بد ماجرا برای من این بود که کیفیت زمین مساعد نبود که امیدوارم مسئولان باشگاه زودتر فکری به حال این امر بکنند، چون کیفیت زمین مسابقه تاثیر مستقیم روی روند بازی ما دارد. از جوانان تیم هم تقدیر می‌کنم که مسلط ظاهر شد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم با این بازیکنان کار می‌کنم. امیدوارم این بازیکنان بتوانند پله‌های ترقی را برای خود و آینده فوتبال ایران طی کنند.
ربیعی درمورد تقویت تیمش در نیم فصل گفت: حدود چند ماه است که خیلی محترمانه در مورد برخی مشکلات صحبت می‌کنم. ما مشکلات عدیده داریم. از بازیکنان با شرف تیم تشکر می‌کنم. قول‌هایی در هفته اخیر از مدیران عالی رتبه گرفته‌ایم که هرچه زودتر مشکلات مالی ما حل شود. اولویت اول من در حال حاضر تطمیع بازیکنان فعلی است. تیم‌های بالای جدول هم برای نقل و انتقالات نیم فصل برنامه دارند و ما هم حتماً همین شرایط را داریم. اولویت بازیکنان فعلی هستند. ارتباط من با شاگردانم فراتر از مربی و بازیکن است. در نقل و انتقالات نیم فصل باید مشکلات خود را برطرف کنیم.
وی درخصوص ادامه برنامه‌های تیم مس، خاطرنشان کرد: ما حدود یک ماه باید در رفسنجان بمانیم. در طول فصل این اتفاق قبلاً هم برای ما رخ داده است. با ذوب و نساجی در خانه داریم و بعد از یک هفته دوباره در خانه بازی داریم. از شاگردانم به دلیل تفکرات حرفه‌ای و زندگی حرفه‌ای تشکر می‌کنم. بازیکنان ما مثل یک خانواده هستند و خیلی به هم کمک می‌کنند. ما ۱۵ بازی انجام دادیم و اگر گل نفت آبادان مقابل مس رفسنجان که بازیکن دو متر در آفساید بود را در نظر نگیریم، تیم ما در ۱۵ بازی در جریان مسابقه گل نخورده است. این یک اتفاق بزرگ است.
وی افزود: گل‌هایی که خوردیم یا آفساید و خطا بود یا از ضربات ایسنگاهی گل خوردیم. با لطف خدا در پایان نیم فصل در رده پنجم قرار گرفتیم و بیشترین میزان ضرر و زیان را داشتیم که چون یک تیم شهرستانی بود شرایط اینگونه شد. جای تفریح و شادمانی زیادی ندایم و از فردا باید کارمان را شروع کنیم، چون ۵ روز دیگر در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن بازی داریم.
ربیعی اظهار داشت: بارها گفته‌ام هدف من این است، تیمی که دارم را درست اداره کنم. فکر می‌کنم که خودمان هم گاهی بی دقتی کردیم و بدشانسی هم داشتیم و اشتباهات داوری هم بود. حداقل حق ما ۲۷-۲۸ امتیاز بود که الان نداریم. مشکلات زیادی داریم که در سال‌های قبل خیلی بیشتر بود. با این شرایط به بازیکنان تیمم امیدوارم و کادر فنی هم بسیار کمک کرد. این تیم برای رفسنجان است و مردم باید به آن افتخار کنند. جایگاه ما خوب است و اگر از ما به موقع حمایت کنند می‌توانیم روند خود را ادامه دهیم. اگر روند تیم اشتباه شد مردم بدانند که ما کارمان را دست انجام داده‌ایم و احتمالا مدیریت و حمایت خوبی نداشتیم.
وی اضافه کرد: با وجود مشکلاتی که داشتیم من اجازه ندادم تیم ذره‌ای تکان بخورد و همه چیز را حرفه‌ای پیش بردم. خواهش می کنم حق و حقوق بازیکنان به زودی پرداخت شود.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد شرایط دروازه‌بان‌های این تیم و احتمال جدایی منشا، تصریح کرد: یادم رفته بود از داود تشکر کنم؛ نوشی‌صوفیانی خیلی عالی کارش را انجام می‌دهد. از حامد لک هم تشکر می‌کنم. حامد و داود دوست‌های بسیار خوبی برای هم هستند و خیلی خوب یکدیگر را حمایت می‌کنند. دو دروازه‌بان جوان هم داریم. حامد لک قبل از بازی با استقلال از ناحیه دو قلو دچار مصدومیت شد، اما من وی را روی نیمکت نگه داشتم. او اقدامات درمانی‌اش را انجام داده و از فردا در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.
وی افزود: منشا را خیلی دوست دارم و بسیار از وی حمایت کردم، اما در کارم با کسی تعارف ندارم. بحث راندمان و کیفیت است. تمرین برای من خیلی مهم است. منشا همیشه بازیکن خوبی بوده است، اما گاهی شرایط خوب پیش نمی‌رود و آدم وارد سرپایینی می‌شود، اما من در همان شرایط هم از وی حمایت کردم. اگر این روند ادامه‌دار باشد فضا را به جوانان خواهم داد. فوتبال بی‌رحم است و اگر در رقابت عقب بمانید یک نفر دیگر جای شما را خواهد گرفت. منشا با ما قرارداد دارد و هر باشگاهی که او را بخواهد مذاکره خواهیم کرد. بهترین‌ها در ترکیب ما جا دارند و اگر منشا آماده باشد قطعاً از وی استفاده خواهیم کرد.
ربیعی در مورد اینکه توقع می‌رفت مردم بیشتر از تیم خود حمایت کنند، عنوان کرد: من دلخوری ندارم. خاک پای مردم رفسنجان هستم. ۴ سال از بهترین دوران مربیگری من در این شهر بود. مردم هم خیلی به ما لطف دارند. گاهی شاید گرفتار بودند و ساماندهی خوبی نشده بود که نتوانستند از ما حمایت کنند. چه کسی دوست ندارد که هواداران در کنار تیمش باشند. می‌دانم که مردم از شرایط ما لذت می‌برند. امیدوارم در نیم فصل دوم تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند و ما را از نزدیک حمایت کنند.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درخصوص رقابت‌های جام حذفی و رویارویی با ذوب‌آهن، گفت: در زمان خودش درمورد آن بازی صحبت خواهم کرد. برای اینکه یک تیم و باشگاه معتبر باشید باید ساماندهی درست در شهر و یک اتفاق درست باشگاهی ایجاد کنید. حتی اگر یک بار به صورت اتفاقی به لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کنید برخواهید گشت و دیگر این اتفاق برای شما رخ نخواهد داد. برای اینکه بتوانیم ثبات داشته باشیم باید پایه‌ریزی درست داشته باشیم.
برچسب ها:
باشگاه مس سرمربی مس رفسنجان فوتبال محمد ربیعی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :