امام خامنه‌ای رهبر همه مسلمانان جهان است/ غرب منتظر واکنش مسلمانان باشد

  • شناسه خبر: 67902
امام خامنه‌ای رهبر همه مسلمانان جهان است/ غرب منتظر واکنش مسلمانان باشد

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه آیت‌الله امام خامنه‌ای تنها رهبر کشور ایران و حکومت ایران نیستند، بلکه رهبر امت اسلامی‌ هستند، گفت: مطمئن باشند کسانی که در فرانسه این جنایت‌ها را رقم می‌زنند و به مقام ولایت توهین می‌کنند با واکنش جدی مسلمانان مواجه خواهند شد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه آیت‌الله امام خامنه‌ای تنها رهبر کشور ایران و حکومت ایران نیستند، بلکه رهبر امت اسلامی‌ هستند، گفت: مطمئن باشند کسانی که در فرانسه این جنایت‌ها را رقم می‌زنند و به مقام ولایت توهین می‌کنند با واکنش جدی مسلمانان مواجه خواهند شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک میلاد مسعود فاطمه زهرا(س) و فرزندش امام روح‌الله به تبیین مقام زن پرداخت و اظهار داشت: گرامی داشتن مقام مادر دستمایه و سرمایه ورود انسان به بهشت است.

وی بیان داشت: مادران شهدا اندیشه‌ها و تفکراتی داشتند که اگرچه ممکن است سواد بالایی هم نداشته باشند اما چنان مسائل دینی و معنوی با جان آنان عجین شده که به فرزندان‌شان منتقل کردند و این فرزند راه شهادت را پیدا کرده است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در آیات قرآن زمانی که خداوند حقوق مادر و پدر را توصیه می‌کند نسبت به مادر توجه ویژهای دارد.

وی با اشاره به اینکه جمله زیبا و پرمغز امام راحل که فرمودند «از دامن زن مرد به معراج می‌رود»، افزود: همه شهدا در دامان چنین مادران باتقوایی تربیت شدند و باید همه نسبت به حقوق مادر اهتمام بورزیم.

عسکری به قضایای اخیر نقشه جامعی که دشمن برای ایران طراحی کرده بود با شکست مواجه شد و خودشان هم در روزنامه‌های خود اذعان کردند که این شورش‌ها به‌دلیل عدم همراهی مردم شکست خورد.

وی ادامه داد: همه مسؤولان باید تلاش کنند گره از مشکلات مردم باز کنند تا جایی که در توان دارند به مردم خدمت کنند و میزان رضایتمندی مردم را بالا ببرند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: ضرورت دارد با جهاد تبیین حقایق را به نسل جوان بازگو کنیم و همه ما یک وظیفه عمومی داریم، این است که وحدت خود را حفظ کرده و دنبال تفرقه و باندبازی و جناح‌بندی نرویم.

وی ابراز کرد: مسؤولان، مردم را به‌عنوان امت واحده ببینند و نگویند فلان شخص هم خط من است مشکلش را حل کنم یا برعکس و نباید مسؤولان به مردم خیانت کنند.زمانی که جامعه امیدوار و متحد باشد سخت‌ترین گره‌ها باز می‌شود.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر توجه به جهاد تبیین افزود: اگر همه به این وظیفه عمل کنیم از خطر انجراف جامعه جلوگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه کسانی که منحرف شدند دچار خودسانسوری شدند، اضافه کرد: اینها نمازجمعه نمی‌روند، پای منبر نمی‌روند و در اجتماع شرکت نمی‌کند که باید این خودسانسوری را بشکنیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه آزادی بیان در غرب یک توهم است، خاطرنشان کرد: بعد از شکست توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی انجام شد فرانسه که از حامیان آشوبگران و پناهگاه لیدرهای آشوب‌ها بود، به بهانه آزادی بیان به رهبر معظم انقلاب اسلامی توهین می‌کنند.

وی افزود: فرانسوی‌ها باید این حقیقت را درک کنند که امروز آیت‌الله امام خامنه‌ای تنها رهبر کشور ایران و حکومت ایران نیست بلکه رهبر امت اسلامی‌ست، همان‌طوری که پیامبر(ص) در زمان خود به‌عنوان پیامبر امت مسلمان بود مطمئن باشند کسانی که در فرانسه این جنایت‌ها را رقم می‌زنند با واکنش جدی مسلمانان مواجه خواهند شد.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان امام خامنه ای حجت الاسلام عسکری نشریه فرانسوی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :