مرغ شهرداری رفسنجان یک پا دارد/ اصرار به ایجاد غیرقانونی خیابان پرستار

  • شناسه خبر: 67977
مرغ شهرداری رفسنجان یک پا دارد/ اصرار به ایجاد غیرقانونی خیابان پرستار

در حالی آب منطقه ای استان کرمان بر غیرقانونی بودن احداث خیابان پرستار در رفسنجان تأکید داشته و دارد که شهرداری همچنان بر احداث این خیابان آن هم بدون مجوز، اصرار دارد.

در حالی آب منطقه ای استان کرمان بر غیرقانونی بودن احداث خیابان پرستار در رفسنجان تأکید داشته و دارد که شهرداری همچنان بر احداث این خیابان آن هم بدون مجوز، اصرار دارد.

به گزارش روراستی، احداث خیابان پرستار در رفسنجان به یک سوژه استانی تبدیل شده (و به زودی صدایش به کشور هم می رسد) و علیرغم مصاحبه هایی که رسانه ها با آب منطقه ای انجام دادند و آب منطقه ای استان اعلام کرد که مجوزی برای احداث چنین خیابانی به شهرداری رفسنجان ندادیم، اما آقایان با پشت گرمی که دارند، روند احداث این خیابان را رها نکرده و این بار با کار نمایشی در خصوص حفظ درختان این محدوده می خواهند اصل کار که تخلف محرز است را به حاشیه کشانده و با حفظ درختان برای خود افتخار کسب کنند که در ادامه به این موضوع هم می پردازیم.
اما طی ادامه روند احداث خیابان پرستار، با مدیر دفتر رودخانه های شرکت آب منطقه ای استان کرمان مصاحبه دیگری انجام دادیم.

منظری توکلی به خبرنگار روراستی گفت: ما اعلام کردیم با دیوار ساماندهی موافقیم و هیچ مجوزی برای احداث خیابان ندادیم.

وی ادامه داد: اگر هم پشت دیوار ساماندهی قرار است کاری انجام شود باید شهرداری تقاضا بدهد و ما نیز باید تقاضا را به تهران ارسال کنیم که مدیریت آب ایران در نهایت مجوز بدهد که در حقیقت احداث خیابان در این محدوده غیرقانونی است، ضمن اینکه هیچ تقاضایی هم از سوی شهرداری رفسنجان به ما ارسال نشده است.

مدیر دفتر رودخانه های شرکت آب منطقه ای استان کرمان تصریح کرد: البته پشت دیوار ساماندهی هم سازه سبک مانند فضای سبز می توانند اجرا کنند و هر عملیات دیگری که صورت گیرد تخلف است.

اما علیرغم شو مظلومانه ای که شهرداری برای حفظ درختان این منطقه انجام داده و آن را مانند سایر شوهای خود در بوق و کرنا کرده است، مردم یادشان نمی رود دهها اصله درخت در خیابان انقلاب و درختان زیادی در بلوار طالقانی، مدرس و میدان انقلاب چگونه توسط همین شهرداری از بین رفت و جالب است نظر آن زمان افکار عمومی نسبت به این عملکرد شهرداری منفی شد و اکنون برای سرپوش گذاشتن روی آن موضوعات، اقدام به جلب توجه در این منطقه کرده اند.

با توجه به اصرار شهرداری در ادامه روند احداث خیابان پرستار و بی توجهی به نظر کارشناسان آب منطقه ای به عنوان یک دستگاه تخصصی که نظرات آن به عنوان یک هشدار تلقی می شود، سکوت دستگاه های نظارتی، دادگستری، بازرسی و سایر نهادهای مربوطه در این زمینه که با جان مردم در ارتباط است چه معنایی می تواند داشته باشد.
اکنون زمان آن فرا رسیده که دستگاه های مربوطه ورود کنند و جلوی این تخلف بزرگ که ممکن است در آینده خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد را بگیرند.

برچسب ها:
اب منطقه ای استان کرمان احداث غیر قانونی خیابان پرستار رودخانه شور شهردار رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :