ناگفته های ربیعی در رابطه با تیم مس؛ تیم ما در دریایی از مشکلات غرق است

  • شناسه خبر: 68042
ناگفته های ربیعی در رابطه با تیم مس؛ تیم ما در دریایی از مشکلات غرق است

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: اگر بخواهم واقع‌بینانه در رابطه با تیم مس رفسنجان صحبت کنم چیزهایی باید بگویم که شاید اگر فردا بعد از بازی بگویم، از آن برداشت غلط می‌شود. اما باید بگویم که تیم مس رفسنجان در دریایی از مشکلات غرق است و تیمی است که در امور بدیهی درگیر و دچار مشکل است و به جایی رسیده که باید مسؤولان شهری و استانی و مدیران عالی‌رتبه صنایع مس به فکر این تیم باشند اگر به این شکل باشد واقعا کا سخت خواهد شد.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: اگر بخواهم واقع‌بینانه در رابطه با تیم مس رفسنجان صحبت کنم چیزهایی باید بگویم که شاید اگر فردا بعد از بازی بگویم، از آن برداشت غلط می‌شود. اما باید بگویم که تیم مس رفسنجان در دریایی از مشکلات غرق است و تیمی است که در امور بدیهی درگیر و دچار مشکل است و به جایی رسیده که باید مسؤولان شهری و استانی و مدیران عالی‌رتبه صنایع مس به فکر این تیم باشند اگر به این شکل باشد واقعا کا سخت خواهد شد.

به گزارش روراستی، محمد ربیعی امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: مسأله دردناک و درآور خوی را خدمت همه هموطنان عزیزم تسلیت عرض می‌کنم امیدوارم مراتب همدردی من و بچه‌های تیم  مس را بپذیرند.

سرمربی تیم مس رفسنجان با بیان اینکه ذوب آهن تیم بسیاری خوبی‌ست بازی‌های مس و ذوب آهن نزدیک بوده و بازی فردا هم از این قاعده مستثنی نیست، افزود: امیدوارم بتوانیم برنامه‌ریزی درستی از بازی ارائه دهیم با توجه به اینکه مس در دو هفته اخیر هم مقابل نساجی هم گل‌گهر بازی‌های خوبی ارائه کرد.

وی ادامه داد: مهدی تارتار یکی از بهترین مربی‌های ایران است تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است.

ربیعی عنوان کرد: ما دو روز به‌دلیل شرایط جوی تمرین نداشتیم اگر بخواهم واقع‌بینانه در رابطه با تیم مس رفسنجان صحبت کنم چیزهایی باید بگویم که شاید اگر فردا بعد از بازی بگویم، برداشت غلط می‌شود اما باید بگویم که تیم مس رفسنجان در دریایی از مشکلات غرق است و تیمی که در امور بدیهی درگیر و دچار مشکل است و به جایی رسیده که باید مسؤولان شهری و استانی و مدیران عالی‌رتبه صنایع مس به فکر این تیم باشند اگر به این شکل باشد واقعا کا سخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شاید خیلی‌ها متوجه نباشند حضور یک تیم دو سال در جمع پنج، شش تیم اول ایران چقدر مهم است، منکه متوجه هستم و می‌دانم چقدر سختی کشیدیم که بالا بیاییم. اما مشکلات عدیده‌ای داریم.

ربیعی اضافه کرد: کسی در ایران نیست که نداند من علاقه‌مند به بازی روی زمین هستم، بزرگترین مشکل ما ذوب آهن، نساجی و فولاد و…نیست مشکل زمین خودمان است چهار سال من سرمربی این تیم هستم دو سال چمن مصنوعی، یک سال سرچشمه بازی کردیم هنوز ما زمین نداریم زمین خود ما در رفسنجان بزرگترین مسأله من است. آقایان جواب دهند مگر می‌شود زمین نداشته باشیم.

وی اظهار داشت: از اسکان تیم در خود رفسنجان گرفته تا رفت و آمدها و قرادادها، موارد دیگر هست تا ده ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات پنجره این تیم بسته بوده تمام تیم‌هایی که با آنها در رقابت بودیم توانستند تیم‌هایشان را تقویت کنند غیر از مس رفسنجان.

ربیعی با بیان اینکه من مردم رفسنجان را با تمام وجودم دوست دارم و هرکار توانستم کردم اما فکر می‌کنم خیلی‌ها این تیم را دوست ندارند ، تصریح کرد: اگر مس رفسنجان بخواهد با تیم‌های مطرح ایران مانند ذوب آهن، تراکتور، گل‌گهر و… بازی کند حداقل باید بتواند نیمی از موارد مهم را در باب رقابت با این تیم‌ها داشته باشد.

وی گفت: واقعا مرحبا می‌فرستم برای بچه‌هایمان چون ما یک خانواده خوب هستیم و چشم‌مان را روی خیلی مشکلات می‌بندیم.نمونه آن پایان هفدهمین روزی است که تیم ما دور از خانه و خانواده به‌صورت اردویی زندگی می‌کند وکسانی که فوتبالی هستند می‌فهمند چقدر سخت است اما همیشه کوتاه آمدیم و جلو رفتیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: الان من مدیریت باشگاه را مقصر نمی‌دانم چون آقای زیندینی و آقای پورمحمدی تلاش کردند، کار فراتر است ما از مسؤولان شهری و استانی انتظار داریم باید به مدد این تیمی که برای مردم است بیایند. رفسنجان صاحب چندین تیم در رده‌های لیگ برتری هست که باید قدرشناسی شود.

وی ابراز کرد: اصلا دوست ندارم تیمم در بدیهیات دچار مشکل باشد. این موارد در سطح حرفه‌ای نباید موجب درگیرکردن ذهن ما شود.

ربیعی گفت: برای بازی فردا با تمام تمرکز و با تمام وجود برای آماده هستیم و چند بازیکن ما به‌دلیل محرومیت و مصدومیت همراه نداریم.

وی یادآور شد: شیمبا مصدوم است، توکلی و لک محروم و یک مصدوم دیگر تا شب وضعیتش تعیین‌تکلیف می‌شود اما همه متحد و راسخ آماده بازی فردا در برابر تیم خوب ذوب آهن خواهیم بود.

سرمربی تیم مس رفسنجان اظهار داشت: شاید باور نکنید بیش از ۷۰ درصد انرژی من صرف مدیریت موارد غیرفنی است و این موضوع موجب شده از کار تخصصی و فنی‌ام دور شوم و واقعا مرا به ستوه آورده است. اما هیچوقت گلایه نکردم اگر الان نگویم همه فکر می‌کنند مس رفسنجان در شرایط ایده‌آل است بارها گفته‌ام خواهش می‌کنم قراردادهای تیم مس رفسنجان را منتشر کنید چون خیلی راحت می‌شود در برابر این تیم و نتایجی که گرفته قضاوت کرد.

وی گفت: شرایط زندگی و بازی کردن حرفه‌ای در رفسنجان متفاوت با شهرستان‌ها و استان‌های دیگر است اما همه‌اش برای عشق و ارادتی که به مردم این شهرستان دارم لب باز نکردم اما به نقطه‌ای رسیدیم که باید مدیران عالی‌رتبه وارد عمل شوند. حداقل این فصل را تمام کنید برای فصل جدید از رویکرد جدید استفاده کنید اما الان ما وسط کار هستیم این تیم توانایی رقابت را نشان داده با این حجم مشکلات و این جمم ناداوری‌ها که این میزان از شتباهات باعث تعجب همگان است و به گواه خیلی‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کنیم.

ربیعی در ادامه خاطرنشان کرد: چمن ورزشگاه شماره یک کاشته شده و کارهای اجرایی و عمرانی با سرعت خیلی خوبی جلو می‌رود و فکر کنم در همین بهمن‌ماه فاز اول آن آماده شود و ورزشگاه مجهزی‌ست.

وی تصریح کرد: در رابطه تیم مس بزرگنمایی خیلی زیاد است.

 

برچسب ها:
فوتبال محمد ربیعی مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :