مسؤولان تفکر شهید سلیمانی را عملیاتی کنند/ پروازهای فرودگاه رفسنجان منظم می شود

  • شناسه خبر: 68209
مسؤولان تفکر شهید سلیمانی را عملیاتی کنند/ پروازهای فرودگاه رفسنجان منظم می شود

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امروز مردم ما به‌دنبال تفکر شهید سلیمانی هستند و این نوع نگاه باید در مسؤولان و متولیان امر نهادینه شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امروز مردم ما به‌دنبال تفکر شهید سلیمانی هستند و این نوع نگاه باید در مسؤولان و متولیان امر نهادینه شود.

به گزارش روراستی، محمد محمدی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن رفسنجان با گرامیداشت یاد شهدا و سردار دل‌ها و تبریک چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم صاحب و مالک اصلی انقلاب اسلامی هستند که امروز در شرایط بسیار سخت و در غبار فتنه بازهم به یاری دین خدا آمدند.

وی عنوان کرد: امروز حضور میلیونی مردم غیور ایران موجب شد همه نیرنگ‌ها و خدعه‌های دشمنان قسم‌‌خورده جمهوری اسلامی ایران باطل شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با نگاه به یک دهه گذشته تصریح کرد: اینکه جمهوری اسلامی در بخش اعظم تکنولوژی‌های دنیا پیشگام بوده و پیشرفت در صنعت فضا در حوزه چهار کشور برتر دنیا هستیم و در ماهواره و موشک کاملا بومی‌سازی داریم و در اکثر صنایع در موضوع هایتیک پیشرو هستیم، دلیل دشمنی‌هاست.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان قلب تپنده جهان اسلام و فرهنگ بلند مقاومت در دنیا طنین‌انداز است و دشمن برای توقف آن بیکار نمی‌نشیند و در ده سال گذشته جنگ‌های منطقه و فرامنطقه‌ای برای چه همین به‌وجود آمد.

محمدی خاطرنشان کرد: دشمن پیاده و سواره لشکرش را فراهم کرده و همه اتاق‌های فکرشان از نرم افزار سخت افزار و رسانه همه را به‌کار گرفتند و جنگ تمام‌عیارت ترکیبی را از همه راه علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کردند وفکر نمی‌کردند جمهوری اسلامی تا ۲۲ بهمن دوام بیاورند.

وی اضافه کرد: دشمن با همه ابزار خود فکر کردند، رسانه را در اختیار گرفتند، فریب دادند و بزرگنمایی کردند اما امروز مردم میراث کسی را که در این استان دارند که نامش شهید سلیمانی است که با گمنامی و با خدمت به مردم و خدمت در جبهه مقاومت به‌عنوان یک الگو در کل جهان اسلام مطرح است، را دنبال کردند و امروز باید این تفکر و نوع نگاه سلیمانی در مسؤولان و متولیان امر نهادینه شود و صرفا برای رضای خدا و برای رضای مردم خدمت کنند.

محمدی ابراز کرد: امروز در آستانه جهش بزرگ برای تفکر نوین و فرهنگ نوین هستیم اما آمریکا و رژیم صهیونیستی به هیچ وجه حاضر نیستند این اتفاق بیفتد. امروز نگاه به توانمندی‌ها و امیدآرفرینی می‌تواند استراتژی مهم و راهبردی برای ما مطرح شود و هرکس مردم ما را دچار یاس و ناامیدی می‌کند از دشمن است.

وی در ادامه با ابلاغ سلام رئیس‌ج‌مهور به مردم رفسنجان تصریح کرد: دولت سیزدهم با همبستگی علی‌رغم همه مشکلات و مسائل هم‌قسم شده است برای اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران و مردم تلاش شبانه‌روزی کرده و خدمتگزار باشد.

وی بیان داشت: در رفسنجان در حوزه راه کارهای خوبی انجام شده و در سفر کمیسیون عمران مجلس به این شهرستان مصوبات خوبی داشتیم و پیگیری کردیم. در حوزه نهضت ملی کوتاهی‌هایی وجود دارد که با پیگیری‌هایی که انجام شده تکلیف زمین مشخص شده است.

محمدی عنوان کرد: دو میلیون نفر زمین پیش‌بینی شده تا امروز که نهضت ملی را با سرعت خوبی انجام دهیم.

وی د خصوص انجام پرواز از فرودگاه رفسنجان قول مساعد داد.

 

برچسب ها:
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری راهپیمایی 22 بهمن فرودگاه رفسنجان محمد مهدی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :