بیش از ۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در رفسنجان کشف شد/ افزایش ۱۱ درصدی تماس مردم با ۱۱۰

  • شناسه خبر: 68458
بیش از ۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در رفسنجان کشف شد/ افزایش ۱۱ درصدی تماس مردم با ۱۱۰

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: قبل از چهارشنبه آخر سال بیش از ۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در سراسر شهرستان کشف کردیم به صنوف متخلف در این زمینه تذکراتی داده و پرونده قضایی تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: قبل از چهارشنبه آخر سال بیش از ۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در سراسر شهرستان کشف کردیم به صنوف متخلف در این زمینه تذکراتی داده و پرونده قضایی تشکیل شد.
به گزارش روراستی، سرهنگ اکبر نجفی امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه چهارشنبه بدون حادثه در پایان سال را داشتیم، اظهار کرد: این امر میسر و محقق نمی شد مگر با همراهی، همدلی و همکاری همه سازمان ها و از همه مهمتر همراهی مردم که از همه مردم قدردانی میکنم و نقش اصحاب رسانه در این زمینه پررنگ بود.
وی ادامه داد: امسال شعار نوروزی پلیس« نوروزی متفاوت با پلیس هوشمند و مقتدر» بوده و شعار ترافیکی نوروزی «نشاط بهار، پرهیز از خطر، آرامش در سفر» هست.
نجفی تصریح کرد: برخورد با رانندگانی که در سطح جاده ها و معابر اخلال در نظم عمومی دارند. خودروهای حامل اتباع غیرمجاز و سوخت قاچاق در دستور کار قرار دارد و در رابطه با موضوعات ترافیکی مشارکت اقشار را می طلبیم.
وی افزود: قبل از چهارشنبه آخر سال بیش از ۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در سراسر شهرستان کشف کردیم به صنوف متخلف در این زمینه تذکراتی داده و پرونده قضایی تشکیل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان عنوان کرد: در حوزه تماس های ۱۱۰ که نشان از حسن اعتماد مردم به پلیس دارد، نسبت به سال گذشته بیش از ۱۱ درصد افزایش داشتیم.
وی اضافه کرد: در حوزه کشفیات مواد مخدر دو اولویت دنبال می‌کنیم؛ یکی برخورد با خرده فروشان که از مطالبات بحق مردم است و دیگری جمع آوری معتادان متجاهر که پلیس اگر امکانات و ظرفیت داشته باشد آمادگی دارد که این افراد را جمع آوری کند اگر بتوانیم کمپ ماده ۱۶ راه اندازی کنیم در این زمینه اتفاق خوبی رقم می خورد.
نجفی در خصوص قاچاق کالا ابراز کرد: با تلاش پلیس امنیت اقتصادی و حضور شبانه روزی این پلیس نسبت به سال گذشته در کشفیات سوخت بیش از ۸۰۰ درصد افزایش داشتیم خصوصا در این ایام یکی از موضوعاتی که دنبال می کنیم که مسیر جاده را امن کنیم برخورد با قاچاقچیان سوخت است.
وی در همین رابطه افزود: ارزش ریالی انواع کالای قاچاق کشف در شهرستان بیش از ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته بوده است.
نجفی در بخش دیگری از سخنان خود به جرایم سایبری پرداخت و عنوان کرد: عدم آگاهی مردم موجب می شود مورد کلاهبراری قرار گیرند. هرچند در سال جاری در زمینه آگاه سازی و آموزش در اکثریت ادارات و جاهایی که جزو جامعه هدف ما بودند، نکات آموزشی را ارائه کردیم.
وی یادآور شد: بیشتر افرادی که قربانی جرایم سایبری شدند بین ۳۰ تا ۵۰ ساله بودند.
این فرمانده انتظامی به دستگیری سارقان پرداخت و افزایش ۹درصدی دستگیری نسبت به سال گذشته را یاد کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که دنبال می کنیم در حوزه سرقت های سیم برق است که در دستور کار ویژه قرار داده دارد و شب گذشته یک باند سرقت سیم و کابل برق در یکی از بخش های شهرستان متلاشی شده است.
وی همچنین در حوزه تصادفات گفت: برای اولین سال استفاده از ظرفیت گروه های جهادی را در حوزه تلفات و حوادث جاده ای در دستور کار داریم.
نجفی متذکر شد: با خودروهایی که در سطح شهر حرکات مخاطره آمیز دارند و صداهای ناهنجار و تغییر وضعیت دارند برخورد می شود.ضمن اینکه کنترل هوشمند نیز به طور ویژه انجام می شود.
وی در پایان از همکاری بسیج و سپاه در گشت های انتظامی در شهرستان قدردانی کرد.

برچسب ها:
اقدامات پلیس پلیس مقتدر سرهنگ نجفی فرمانده انتظامی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :