تأکید امام جمعه رفسنجان بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان

  • شناسه خبر: 68506
تأکید امام جمعه رفسنجان بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان

امام جمعه رفسنجان گفت: ضرورت دارد شهروندان و مسافران در این ایام نسبت به حفظ حرمت و شأن ماه مبارک رمضان مراعات کنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: ضرورت دارد شهروندان و مسافران در این ایام نسبت به حفظ حرمت و شأن ماه مبارک رمضان مراعات کنند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های اولین نماز جمعه این شهر در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: ماه رمضان مورد توجه خاص اولیای الهی بوده است.

وی عنوان کرد: سال گذشته موفقیت‌های فراوانی را در جمهوری اسلامی شاهد بودیم، افزایش تولید هفت‌هزار مگاوات برق که با هفت نیروگاه اتمی در بوشهر برابری می‌کند و تابستان را بدون خاموشی گذراندیم. افتتاح طرح بزرگ آبرسانی در نقاط مختلف کشور، انتقال آب به دریاچه ارومیه، انتقال آب به بیش از ۱۵۰۰ روستا، افتتاح فاز چهاردهم پالایشگاه پارس جنوبی که از سال ۹۳ به حالت تعطیلی درآمده بود و فعال شدن سه‌هزار کارخانه و کارگاه راکد و نیمه‌تعطیل از دیگر موفقیت‌های دولت در سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: افزایش ده‌هزار تخت بیمارستانی که گام بلندی‌ست، ساخت دو هزار مدرسه در کشور، احداث هزار کیلومتر راه اصلی، افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان حضرت مهدی(عج)، به‌عنوان بزرگترین پروژه نظام سلامت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط رئیس‌جمهور و واگذاری ۲۳ هزار خانه به مددجویان کمیته امداد دیگر موفقیت‌های نظام در سال ۱۴۰۱ بود.

عسکری با اشاره به شعار سال ابراز کرد: امیدواریم مسؤولان تلاش کرده و تورم را کنترل کنند و ارزش پول ملی را افزایش دهند و برای رسیدن به این هدف باید کار تولیدی انجام گیرد که اگر کار تولیدی انجام نشود با شعار و دستورالعمل کار به سامان نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که صاحب فکر و سرمایه هستند دنبال تولید و صادرات باشند که بتوانند اشتغال مولد ایجاد کنند.

امام جمعه رفسنجان افزود: روابط بین کشورهای اسلامی در حال تقویت است که امیدواریم با برقراری رابطه بین ایران و عربستان موضوع یمن به صلح بینجامد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی فروپاشی رژیم صهیونیستی و اذعان سران این رژیم خاطرنشان کرد: خلبانان یکی از شرکت‌های رسمی هواپیمایی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حاضر نیستیم نخست وزیر و هیئت دولت این رژیم را جابه‌جا کنیم. که رسوایی بالاتر از این موضوع برای یک رژیم نیست.

عسکری اذعان کرد: قدرت تصمیم‌گیری از قاره آمریکا امروز به قاره آسیا منتقل شده و ایران یکی از قدرت‌هایی‌ست که در منطقه آسیا در مسائل مختلف نقش‌آفرین است.

وی در بخش پایانی سخنان خود بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان ماه رمضان نماز جمعه نوروز
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :