توجه به همسر اهمیت زیادی دارد

  • شناسه خبر: 6882
توجه به همسر اهمیت زیادی دارد

امام جمعه رفسنجان گفت : پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند هرگاه بنده‌ای به چهره همسرش و همسرش به چهره وی بنگرد خداوند آن دو را با نگاه مهرآمیز می‌نگرد.

امام جمعه رفسنجان گفت : پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند هرگاه بنده‌ای به چهره همسرش و همسرش به چهره وی بنگرد خداوند آن دو را با نگاه مهرآمیز می‌نگرد.

به گزارش روراستی حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رفسنجان هر گاه این زن و شوهر دست همدیگر را بگیرند، گناهان این دو نفر از لای انگشتانشان فرو می‌ریزد.
رمضانی‌پور افزود : نقش تربیت در تکامل انسان با اهمیت است، لذا والدین به این وظیفه باید به‌خوبی عمل کنند و فرزندان خود را از دوران کودکی و نوجوانی مراقبت کنند.
رمضانی‌پور تصریح کرد : فواید ادب و تربیت از دوران کودکی و نوجوانی بر کسی پوشیده نیست زیرا قسمت عمده پیروزی‌ها، شکست‌ها و نابسامانی‌های دوران بزرگسالی ریشه در کمال و یا سوء‌تربیت دارد.
وی با اشاره به کتاب اصول کافی در مورد بصیرت اضافه کرد: راه رسیدن به وصال حق باز است، ائمه اطهار (ع) و پیامبران ارائه راه کرده‌اند و اگر انسان بخواهد به این مقام برسد باید در مقام عمل حرکت کند.
این مسئول عنوان کرد: عمل بدون علم و آگاهی میسر نمی‌شود و جهل و غفلت نباید بر ما چیره شود و از راه دور شویم و در دوران فتنه 88 بسیاری از متخصصان را داشتیم که جاهل بودند و در فتنه قرار گرفتند.
امام جمعه رفسنجان گفت: شهادت آیت‌الله مدرس روز مجلس بوده و مجلس در راس امور کشور است و مجلس قوی کارآمدی نظام را اثبات می‌کند و مجلس ما از اقتدار بالایی برخوردار است.
این مسئول با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به مجلسی‌ها افزود: کار جهادی مجلس نگاه به اولویت‌ها مخصوصا اقتصاد مقاومتی باشد.
وی تاکید کرد: دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به‌صورت جدی در دستور کار مجلس قرار گیرد و مدت زیادی از سیاست‌های ابلاغی رهبری می‌گذرد، اما هنوز کاری انجام نشده است.

برچسب ها:
نماز جمعه، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :