حمید تابلی رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان شد+عکس

  • شناسه خبر: 6930
حمید تابلی رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان شد+عکس

در آئین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه پیام نور رفسنجان، حمید تابلی رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان شد و از زحمات چند ساله اصغر امیری تجلیل به عمل آمد.

در آئین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه پیام نور رفسنجان، حمید تابلی رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان شد و از زحمات چند ساله اصغر امیری تجلیل به عمل آمد.
به گزارش خبرنگار روراستی در این آئین رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمان توجه ویژه به فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان را مورد تاکید قرار داد و گفت : شهرستان رفسنجان با توجه به توانمندی‌هایی که دارد همیشه سرآمد بوده است.
حسین رشیدی زاده افزود : اصغر امیری رئیس سابق دانشگاه پیام‌نور رفسنجان در کارنامه خود عملکرد مثبتی دارد و در زمان تصدی مدیریت پژوهشی دانشگاه استان کرمان در هر 2 پست تلاش مضاعف داشته است.
وی تصریح کرد : حمید تابلی ریاست جدید دانشگاه پیام‌نور رفسنجان نیز شخصیت علمی، فرهنگی و پرتلاشی است مدیران باید در زمینه فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان تلاش کنند.
رشیدی‌نژاد تاکید کرد: در راستای رفاه حال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز مدیران موثر باشند و در گسترش تحصیلات تکمیلی بکوشند.
فرماندار رفسنجان همدر این آئین گفت: رفسنجان با داشتن 11 واحد دانشگاهی و بیش از 25 هزار دانشجو موقعیت علمی بالایی دارد.
حمید ملانوری با بیان اینکه خدمتگذاری در نظام جمهوری اسلامی ایران خداحافظی ندارد و در سنگر دیگری ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان نظام هر جا نیاز باشد برای رسیدن به اهداف انقلاب باید آماده خدمتگذاری باشند.
وی ادامه داد: شهرستان رفسنجان در کشور ویژه و منحصر به فرد است و کسانی که در این شهرستان خدمت می‌کنند باید ویژه باشند.
رئیس سابق دانشگاه پیام‌نور رفسنجان نیز گفت : خیران در زمینه توسعه و ساخت و سازهای این دانشگاه تاثیر‌گذار بودند.
اصغر امیری با بیان اینکه در زمینه ساخت و ساز و توسعه این دانشگاه خیران نقش مهمی داشتند، ادامه داد: امروز با 10 هزار متر فضای سبز ‌و پنج هزار متر مربع فضای عمرانی دانشگاه، توسعه معابر و جدول‌گذاری‌ و سایر فضاها خوشحالم که این موقعیت در دوران تصدیگری من ایجاد شده است.

P1330369

P1330424

P1330418

P1330338

برچسب ها:
دانشگاه پیام نور، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :