مشارکت مردم با برنامه های دولت گامی موثر در توسعه و آبادانی

  • شناسه خبر: 7085
مشارکت مردم با برنامه های دولت گامی موثر در توسعه و آبادانی

فرماندار رفسنجان گفت : هر جایی که در کشور آباد شده است مشارکت وعزم جدی مردم دخیل بوده است و این روند باید الگوی مردم دیگر جاها باشد.

فرماندار رفسنجان گفت : هر جایی که در کشور آباد شده است مشارکت وعزم جدی مردم دخیل بوده است و این روند باید الگوی مردم دیگر جاها باشد.
به گزارش خبرنگار روراستی حمید ملانوری در جمع دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای دهستان آزادگان بخش مرکزی رفسنجان در راستای بررسی مشکلات این مناطق که در بیمارستان رضویه روستای رضاآباد برخوردار برگزار شد افزود : توسعه روستایی راه رسیدن به توسعه پایدار ملی را هموارتر می سازد زیرا با توسعه روستایی توازن بین شهر و روستا برقرار و فاصله ها کاهش پیدا می کند.
وی تصریح کرد : ساماندهی نواحی روستایی و کمتر توسعه یافته با هدف رفع مشکلات اقتصادی و عمرانی و زدودن غبار محرومیت های به جا مانده از گذشته های دور و نزدیک از اهداف و آرمان های نظام اسلامی و از دغدغه های اساسی مسئولان دستگاه های اجرایی است.
فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد : مردم رفسنجان بزرگترین جنگل مصنوعی ( پسته ) را ایجاد کردند که جا دارد بخشی از درآمد پسته را صرفامورات وسامان دهی و توسعه شهرستان شود و انتظارات و نیازهای مردم مرتفع گردد.
وی افزود : محور رفسنجان به سمت نوق از پرحادثه ترین نقاط استان است و برای سامان دهی این جاده، اعتباری مشخص شده و استقرار ماشین پلیس برای کنترل سرعت در منطقه لطف آباد در جهت کاهش تصادفات و اتفاقات ناگوار در دستور کار است.
ملانوری خطاب به دهیاران و شوراها تاکید کرد : موارد و احتیاجات مردم را در طرحهایی از جمله طرح های هادی در روستاها ، روشنایی معابر، رفع کمبود آب و دیگر طرحها را قبل از تصویب مطالعات کامل انجام دهید چرا که بازنگری در طرحها تا سه سالامکان پذیر نیست و طرح بایستی اجرا شود .

برچسب ها:
توسعه، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :