دولت جدید به دستاوردهای مهمی دست یافته است

  • شناسه خبر: 7142
دولت جدید به دستاوردهای مهمی دست یافته است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت : در دولت جدید دستاوردهای مهمی داشتیم که از مهمترین آنها ، تحول در روند تخریب کننده همه منافع ملی از رهگذر ایران، هراسی بود که دشمنان به آن دامن می زدند و این روند خطرناک متوقف شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت : در دولت جدید دستاوردهای مهمی داشتیم که از مهمترین آنها ، تحول در روند تخریب کننده همه منافع ملی از رهگذر ایران، هراسی بود که دشمنان به آن دامن می زدند و این روند خطرناک متوقف شد.

به گزارش روراستی حجت الاسلام مجید انصاری در جمع دانشجویان، اصناف، روحانیون، مسئولان و… در منزل امام جمعه فقید رفسنجان افزود : امروز چهره ایران، انقلاب و ملت ایران در عرصه جهانی بازسازی شده و حقانیت تیم هسته ای ایران استوار بوده و برای توجیه انرژی هسته ای ایران، تمامی دنیا و اعضای گروه 5+1 تلاش می منند.
وی تصریح کرد : در حوزه اقتصاد، ایران دچار مشکلاتی شد و در این زمینه مهار تورم از 44 درصد به 17 درصد امری در حد معجزه بود.
انصاری به دیگر دستاورد دولت جدید اشاره و عنوان کرد : در سال گذشته 11 هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت هزینه شده که آثارش در گستره مملکت مشهود است و مردم این را به واقع احساس می کنند.
وی با اشاره به اینکه گفتمانهایی که مسئولین با مردم انجام می دهند دستاوردی اجتماعی است و در این زمینه بسیاری از مشکلات مردم رفع می گردد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت : 16 آذرماه امسال همه دانشجویان از نشاط بسیار خوبی برخوردار بودند و نباید بگذاریم که در درون ما افراط گران با نفوذ خود مسیر را در پیش بگیرند و آن را مخدوش کنند.
وی افزود : به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، این انقلاب در دنیا بی نظیر است و امروز در مهلکه جهالت و تهجر و نیرنگ قرار داریم و دشمنان دست به دست هم دادند تا چهره دین مبین اسلام را خراب کنند.
او اضافه کرد : در طول بیش از 30 سال ، فعالان سیاسی استان کرمان همراه خط امام بودند و و خواهند بود .
انصاری خاطرنشان کرد : استاندار کرمان از نیروهای قدیمی است که یارو یاور نظام و رهبر بوده اند و امروز نیز دست از تلاش برنداشته و مسئولیت مدیریت استانداری را بر عهده دارند که این گونه افراد در دوران قبل و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس، دوران جهاد سازندگی و سایر عرصه ها فعالیت سیاسی داشتند .
وی اظهار داشت : آنها مکتب سیاسی امام را به عنوان مکتب نجات بخش انتخاب کردند و به خوبی به خطراتی که می تواند آسیب پذیر باشد آگاهی دارند که جا دارد همه مردم و مسئولین کمک فکری به این گونه افراد داشته باشند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت : مردم در سال 92 حماسه ای جاویدان( انتخابات ریاست جمهوری) آفریدند نگاهی بازگشت آمیز به گفتمان امام که گفتمان هدف، تدبیر و درک موقعیت زمان است داشتند.
وی افزود : امروز رئیس جمهورمان از یاران سیاسی امام راحل بودند که اکنون نیز با کمک مردم و مسئولان برای غبار زدایی ایران، با همه سختی ها و دشواری ها مشغول خدمت هستند و برای رسیدن ایران اسلامی به اهداف و آرمانهای متعالی سعی می کنند.
انصاری خاطرنشان کرد : فعالیتهای این افراد در زمینه مدیریت اقتصادی، مدیریت اجتماعی و سیاسی در راستای توسعه روابط جوامع و بین الملل در قالب تعامل با جهانیان است.

برچسب ها:
دولت جدید، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :