مردم به اندازه نفرت از آمریکا و منافقین از فتنه گر متنفرند و این نفرت در نهاد انقلاب نهادینه شده است

  • شناسه خبر: 7196
مردم به اندازه نفرت از آمریکا و منافقین از فتنه گر متنفرند و این نفرت در نهاد انقلاب نهادینه شده است

آیت الله سید احمد علم الهدی نفرت مردم را از فتنه 88 و فتنه گر 88 نهادینه دانست و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: فتنه 88 خط قرمز ماست.

به گزارش روراستی به نقل از خانه خشتی از مشهد مقدس، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز در جوار حرم حضرت امام رضا (ع) انگیزه

آیت الله سید احمد علم الهدی نفرت مردم را از فتنه 88 و فتنه گر 88 نهادینه دانست و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: فتنه 88 خط قرمز ماست.

به گزارش روراستی به نقل از خانه خشتی از مشهد مقدس، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز در جوار حرم حضرت امام رضا (ع) انگیزه اهل بیت امام حسین (ع) در بازگشت به کربلا را هدفمند بیان کرد و اظهار داشت: با پایان شهادت امام حسین (ع)، عده ای خیال کردند کربلا و امام حسین (ع) تمام شده است، ولی اهل بیت با بازگشت به کربلا نشان دادند که کربلا به عنوان یک جریان انقلابی و دگرگون ساز در طول قرن ها ادامه دارد.

امام جمعه مشهد مقدس در ادامه با اشاره به راهپیمایی عظیم عاشقان سید الشهدا به کربلا و فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند مقابله با استکبار، روح حسینی لازم دارد، عنوان کرد: مسئله فرج امام زمان (عج) جز با براندازی استکبار و مقابله با آن امکان ندارد.

خطیب نماز جمعه مشهد مقدس افزود: روحیه اصحاب امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان حسینی بود و در راه خود و دشمن شناسی و امام شناسی و رهبر شناسی شان تردید نداشتند.

وی شناخت را مسئله امروز انقلاب و نظام بیان کرد وجامعه موفق را جامعه ای دانست که در دشمن شناسی، امام شناسی و رهبر شناسی تردید نکند و اضافه کرد: تمام شیطنت هایی که استکبار و بعضی جریان های سیاسی غیر ارزشی و لائیک دارند، این است که می خواهند مردم را به تردید بیاندازند تا مردم نسبت به دشمن خود که سرسخت ترین آن ها آمریکا و استکبار است، و نسبت به رهبر و مقام ولایتشان به تردید بیفتند.

آیت الله سید احمد علم الهدی با ابراز تأسف نسبت به اینکه برخی بزرگان در فرمایشات خود تعبیراتی دارند که موجب می شود عوامل وابسته به غرب و عناصر غرب زده و جریان های سیاسی لائیک تصور می کنند زمینه برای آن ها فراهم است تا بیایند و مردم را به تردید بیاندازند و از بستر دانشگاه و دانشجو برای القاء به تردید استفاده می کنند، اظهار داشت: یک مشت سیاسی ورشکسته که حیات سیاسی خود را از دست داده اند می خواهند مسئله فتنه را دوباره تبرئه کنند.

وی ادامه داد: این بدبختان به خاطر همکاری با فتنه گران و هماهنگی با فتنه حیات سیاسی شان را در این مملکت از دست دادند و جریانشان منحل شده است و فکر کرده اند با ایجاد تردید بیایند و حیات سیاسی پیدا کنند و در عرصه نظام جریان داشته باشند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه فریاد مرگ بر آمریکا تا نسل ها ادامه دارد، تصریح کرد: منافقین از نظر ما آدم کش و خائن هستند و این مردم تا نسل های بعد نیز فریاد مرگ بر منافق سر می دهند.

وی نفرت مردم را از فتنه 88 و فتنه گر 88 نهادینه دانست و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فتنه 88 خط قرمز ماست، افزود: مردم به اندازه نفرت از آمریکا و منافقین، از فتنه گر متنفرند و این نفرت در نهاد انقلاب نهادینه شده است.

سید احمد علم الهدی خطاب به نمازگزاران گفت ما اربعینی هستیم و ادامه داد: جریان های لائیک و آدم های لاابالی و بی بند و بار آنقدر در این مملکت نیستند که بخواهند شما فتنه گران را در این مملکت به جایی برسانند.

وی افزود: این انقلاب و مدال پر افتخار وابستگی به حسین (ع) در همه عملیات و اندیشه های اجتماعی و سیاسی ما باید خودش را نشان دهد.

برچسب ها:
آمریکا رفسنجان روراستی فتنه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :