«ائتلاف» تنها راه موفقیت اصولگرایان در انتخابات 94/ حزب‌ سیاسی باید درد مردم را بشناسد

  • شناسه خبر: 7253
«ائتلاف» تنها راه موفقیت اصولگرایان در انتخابات 94/ حزب‌ سیاسی باید درد مردم را بشناسد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در انتخابات 94 همه وظیفه داریم برای ائتلاف اصولگرایان گام برداریم و هیچ راه دومی در انتخابات دهم به غیر از ائتلاف نیست. به گزارش “روراستی”، محمدنبی حبیبی امشب در جمع اعضای موتلفه اسلامی از سراسر استان کرمان در محل دفتر حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: ترکیب و مدیریت موتلفه […]

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در انتخابات 94 همه وظیفه داریم برای ائتلاف اصولگرایان گام برداریم و هیچ راه دومی در انتخابات دهم به غیر از ائتلاف نیست.

13930924000768_PhotoL

به گزارش “روراستی”، محمدنبی حبیبی امشب در جمع اعضای موتلفه اسلامی از سراسر استان کرمان در محل دفتر حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: ترکیب و مدیریت موتلفه استان کرمان با نظارت احمدعلی مقدم ارزشمند است.

13930924000766_PhotoL

وی بیان داشت: شاید تصور مدیران شهرستانی این باشد که مدیران مرکز موجب دلگرمی آنها می‌شوند، اما در واقع نیروهای پا در ‌رکاب در شهرستان‌ها به مسئولان مرکز دلگرمی می‌دهند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: اگر بهترین ایده‌ها را ما در مرکز و شما در استان تولید کنیم، بدون تشکیلات معلوم نیست این ایده‌ها عملی شود.

حبیبی افزود: اگر فقط به تولید گفتمان بسنده کنیم که البته کاری ضروری در فعالیت سیاسی است، اما تشکیلاتی برای عملیاتی کردن نداشته باشیم، قطعا به‌جایی نمی‌رسیم و کاری از دست صدها هزار افراد مومن و معتقد اما متفرق از هم و پراکنده برنمی‌آید.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: بعضی از تشکل‌ها تشکیل می‌شوند که پست و مقام بگیرند و هر چند که از اهرم تصدی پست باید برای پیاده کردن احکام الهی استفاده کنیم، اما اگر کسی بخواهد وزیر و وکیل شود فقط به این معنی که به وی وکیل و وزیر بگویند، دنیا و آخرت را با هم از دست می‌دهد.

13930924000775_PhotoL

 حبیبی خاطرنشان کرد: در حزب موتلفه اسلامی به‌دنبال این هستیم که با کار تشکیلاتی اهرم‌های لازم را برای پیاده کردن احکام الهی در دست داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما نباید خودمان را وابسته به پست و مقام کنیم، تصریح کرد: اما مگر می‌توان مملکت را به‌دست افراد بی‌اعتقاد داد و سپس به‌طور مثال از آنها خواهش کنیم، اجازه دهند، نماز جماعت را برگزار کنیم.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه سه‌ محور در چشم‌انداز حزب موتلفه اسلامی داریم، اضافه کرد: تعمیق و گسترش فکری که منشا این فکر «دین» ماست، از جمله محورهای چشم‌انداز موتلفه اسلامی به‌شمار می‌رود.

حبیبی گفت: محور بعدی چشم‌انداز حزب موتلفه اسلامی این است که توانمندی برنامه اداره کشور را به‌سرعت پیدا کنیم تا اگر از ما بپرسند، اداره کشور چگونه باشد، بتوانیم پاسخ فرموله، حساب‌شده و کارشناسی‌شده بدهیم که به این نحو می‌توان مملکت را اداره کرد.

13930924000785_PhotoL

وی اظهار داشت: موضوع سوم چشم‌انداز 15 ساله حزب موتلفه اسلامی مدیرانی است که باید برای پیاده کردن برنامه‌ها داشته باشیم.

حبیبی ادامه داد: اگر حزب به‌ لحاظ ایدئولوژیک پایه‌های مستحکم داشته باشد، ماندگار می‌شود و یکی از مهمترین دلایل ماندگاری 51 ساله حزب موتلفه اسلامی متقن بودن ایدئولوژیک این حزب است.

وی با اشاره به اینکه در تشکیلات باید به دو بُعد توجه کنیم، اضافه کرد: یک بُعد کمی و بُعد دوم کیفی است که منظور از بُعد کمی افزودن اعضای کارآمد و دفاتر حزبی در سراسر کشور است.

 حبیبی ادامه داد: اگر گفتمان‌های موتلفه اسلامی در هنگام سخن گفتن با مردم طوری مطرح شود که مردم را جذب کند، انجام کار کیفی محقق می‌شود.

13930924000774_PhotoL

وی افزود: ما به‌عنوان یک حزب باید دردهای مردم را بشناسیم، زیرا حزبی که از درد مردم بی‌خبر است در عالم خیالات به‌سر می‌برد.

این فعال سیاسی اضافه کرد: زمانی که آقایان در قنداق بوده‌اند، اعضای موتلفه اسلامی می‌جنگیدند، اما حالا حرف‌هایی می‌زنند و موتلفه‌ای‌ها را کنار می‌گذارند به این علت که موتلفه‌ای هستند، در حالی که موتلفه‌ای بودن به نظر بنده یک امتیاز اخروی است.

وی تصریح کرد: در انتخابات 94 همه وظیفه داریم برای ائتلاف اصولگرایان گام برداریم و هیچ راه دومی در انتخابات دهم به غیر از ائتلاف نیست و اگر اصولگرایان به شکل جزیره‌ای به صحنه بیایند با ائتلاف‌های که در حال انجام است، موفق نمی‌شوند.

منبع:خبرگزاری فارس

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان،ائتلاف،اصولگرایان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :