تشریح آخرین وضعیت فساد در فوتبال/ یکی از مسئولان سابق سازمان لیگ روانه زندان شد

  • شناسه خبر: 73309
تشریح آخرین وضعیت فساد در فوتبال/ یکی از مسئولان سابق سازمان لیگ روانه زندان شد

رییس کل دادگستری استان کرمان آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال را تشریح کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال را تشریح کرد.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی اظهار داشت:صبح امروز و در ادامه رسیدگی به پرونده فساد درباشگاه فوتبال مس رفسنجان،آقای (س.م) از مسئولان سابق سازمان لیگ به دستگاه قضایی در استان کرمان احضار و به اتهام اخذ رشوه با قرار تامین مناسب روانه زندان شد.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان عنوان کرد:طی یک هفته گذشته نیز چهار نفر از متهمان پرونده به دستگاه قضایی استان کرمان احضار شده بودند که در این رابطه آقای (خ.الف) از مسئولان سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور نیز به اتهام اخذ رشوه با قرار تامین مناسب بازداشت شده است .

وی افزود:همچنین طی هفته جاری آقای (ف.م) از مسئولان سابق کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران نیز به دادگستری استان کرمان احضار شد و در حال حاضر به اتهام اخذ رشوه با قرار تامین مناسب در بازداشت به سر می برد.
حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از متهمان پرونده آقای (پ.ر) سردبیر یکی از سایت های مشهور ورزشی است که به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است و در حال حاضر با قرار وثیقه میلیاردی آزاد می باشد واما ممنوع الخروج از کشور می باشد.
وی در خصوص آقای (م.ه)از دیگرمتهمان پرونده که سردبیر یکی از رسانه های ورزشی می باشد،گفت:وی به دلیل بیماری از مرجع قضایی تقاضای مهلت جهت حضور در دادستانی نموده است که پرونده وی نیز در حال رسیدگی است.
رییس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد:در مجموع در حال حاضر ۷متهم در این پرونده تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند که دو نفر از آنها مسئولان سابق باشگاه مس رفسنجان می باشند و مابقی متهمان مربوط به تهران می باشند.
وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده فوق با قاطعیت در دستور کار دادگستری استان کرمان و نهاد های امنیتی قرار دارد،هشدار داد:قوه قضاییه در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی ندارد و با مفسیدن در هر پست و جایگاهی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
وی از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست:طبق قانون از بیان اسامی اشخاص قبل قطعی شدن احکام دادگاه ها پرهیز نمایند.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    سلام علیکم ،تشکر ویژه از دادگستری استان کرمان دارم،وخواستارم حقوق عامه مردم رفسنجان را هم از درآمد حاصل مجتمع سرچشمه رفسنجان بستانند، دست کسانی که در این معدن سرچشمه رفسنجان اختلاس واحتکار می کنند را قطع کنید، در این صورت مورد اعتماد مردم هستید ،