ویژگی های رئیس جمهور اصلح از نگاه امام جمعه رفسنجان

  • شناسه خبر: 73380
ویژگی های رئیس جمهور اصلح از نگاه امام جمعه رفسنجان

امام جمعه رفسنجان گفت: رئیس جمهوری که اهل خدمت بی‌منت به مردم باشد و شبیه‌ترین به رئیس جمهور شهید باشد را باید انتخاب کنیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: رئیس جمهوری که اهل خدمت بی‌منت به مردم باشد و شبیه‌ترین به رئیس جمهور شهید باشد را باید انتخاب کنیم.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای اظهار کرد: هرکدام از ما باید نسبت به امر به معروف نقش‌آفرینی کنیم و تبلیغ دین منحصر به روحانیون نیست.

امام جمعه رفسنجان ۱۵ ذی‌الحجه میلاد امام هادی(ع) را تبریک گفت و میراث گران‌بهای امام هادی را زیارت جامعه کبیره دانست که کتاب جامع امام‌شناسی است که متاسفانه مورد غفلت واقع شده است.

وی روز اصناف را گرامی داشت و گفت: اصناف و بازاریان در قبل و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین و بازوهای قدرتمند و مورد اعتماد امامین انقلاب بودند.

عسکری هفته قوه قضائیه را نیز گرامی داشت و افزود: مردم از قوه قضائیه احقاق حق و عدالت در امر قضا را توقع دارند و بنده این خواست مردم را تایید کرده و از همه خدمتگزاران در مجموعه قوه قضائیه قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی با تلاش بیشتر سعی کند پرونده‌ها را سریع‌تر به نتیجه برساند تا مردم کمتر منتظر صدور حکم قضائی باشند.

عسکری به انتخابات پرداخت و حضور حداکثری را موجب اقتدار نظام دانست و افزود: وقتی قدرت داشته باشیم امنیت بیشتر خواهد شد و بستر و زمینه جهت یک زندگی خوب و مطمئن‌تر ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: انتخاب اصلح را رقم بزنید و فردی انتخاب شود که به آرمان‌های امامین انقلاب معتقدتر باشد.

امام جمعه رفسنجان ابراز کرد: رئیس جمهوری که هم نیازها و اولویت‌های کشور را بداند و هم برای آن راه‌حل داشته باشد انتخاب شود، همه ما می‌دانیم مشکلات کشور چیست، مهم داشتن برنامه برای حل آن است.

وی ادامه داد: در مناظره‌ها کمتر آقایان به اشکالات عمده و راه‌حل آن پرداختند.متاسفانه خیلی‌ها سیاه‌نمایی کردند این همه کارهای انجام شده را انگار ندیدند اگرچه اشکال هست اما باید کارهای انجام شده حتما برای مردم بیان شود.

وی اضافه کرد: رئیس جمهوری که اهل خدمت بی‌منت به مردم باشد و شبیه‌ترین به رئیس جمهور شهید باشد را باید انتخاب کنیم. شهید سلیمانی و شهید رئیسی هر دو سرباز ولایت بودند. بعضی می‌گویند راه آیت‌الله رئیسی باید متوقف شود، این چه پیام و مفهومی دارد؟ یعنی راه ولایتمداری و خدمت به مردم و سعه صدر باید متوقف شود؟! متاسفانه هنوز هم بعد از شهادت شهید جمهور بعضی با نمک‌نشناسی دست برنداشتند و ناسپاسی می‌کنند.

وی گفت: در کنار حضور حماسی و تعیین‌کننده و شناسایی انتخاب اصلح مراقب توطئه‌ها و نقشه‌های احتمالی باشید. اینکه بعضی از حالا به مردم بگویند و مردم را دعوت کنند برای جشن پیروزی چه مفهومی می‌تواند داشته باشد، که امیدواریم به‌دنبال توطئه نباشند. هرکس در انتخابات جمعه آینده پیروز شد در واقع مردم پیروز واقعی هستند. نباید بگذاریم بعضی فتنه ایجاد کنند و کام مردم را تلخ کنند.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انتخابات رییس جمهور
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :