دادرسان رفسنجانی فاتحان المپیاد استان کرمان شدند

  • شناسه خبر: 73385
دادرسان رفسنجانی فاتحان المپیاد استان کرمان شدند

دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی ویژه برادران و خواهران از تاریخ ۲۹ لغایت ۳۱تیرماه با حضور۲۷تیم از شهرستان های استان کرمان در اردوگاه شهید باهنر ماهان برگزار شد.

دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی ویژه برادران و خواهران از تاریخ ۲۹ لغایت ۳۱تیرماه با حضور۲۷تیم از شهرستان های استان کرمان در اردوگاه شهید باهنر ماهان برگزار شد.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی ویژه برادران و خواهران با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ماهان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مراسم گفت: شما دانش آموزان در جمعیت هلال احمر رسالت سنگینی در آموزش آحاد جامعه دارید.

رضا فلاح افزود: با آموزش و پیشگیری می‌توان خسارات جانی و مالی در حوادث و بحران‌ها را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اهمیت کسب مهارت های امدادی و نجات جان فرد حادثه دیده خاطرنشان کرد: “من احیاها فکانما احیا النّاس جمیعاً”؛ نجات جان انسان‌ها موضوع بسیار مهمی دارد که سرلوحه کار جمعیت هلال احمر است.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات توسط شما دانش‌آموزان به عنوان سفیران هلال احمر بسیار حائز اهمیت است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مراسم بیان کرد: خوشبختانه در این دوره از المپیاد دادرسان با سطح خیلی بالا شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه در این المپیاد رکوردهای خیلی خوبی رخ داده است، افزود: تمامی آیتم های مسابقه کمتر از ٢۴ ساعت توسط داوران مجرب و با کیفیت برگزار شده است.

لازم به ذکر است در این دوره از المپیاد برادران در تاریخ ۲۹ و ۳۰تیرماه با حضور ۱۱تیم شرکت کردند که دادرسان جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان، رفسنجان و انار به ترتیب مقام های اول تا سوم کسب کردند و دادرسان هلال احمر شهرستان قلعه گنج نیز جام بشردوستی را از آن خود کردند.

و همچنین المپیاد خواهران در تاریخ ۳۰ و ۳۱تیرماه با حضور ۱۶ تیم شرکت کردند که دادرسان جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان ، جیرفت و شهربابک به ترتیب مقام های اول تا سوم کسب کردند و دادرسان هلال احمر شهرستان ماهان نیز جام بشردوستی را از آن خود کردند.

برچسب ها:
المپیاد دادرسان رفسنجان هلال احمر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :