ترک فعل در خصوص تصفیه خانه آب شرب رفسنجان تحت پیگرد قضایی قرار می گیرد

  • شناسه خبر: 73428
ترک فعل در خصوص تصفیه خانه آب شرب رفسنجان تحت پیگرد قضایی قرار می گیرد

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: ترک فعل در خصوص تصفیه خانه آب رفسنجان را پیگیری کرده و پرونده تشکیل خواهیم داد.

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: ترک فعل در خصوص تصفیه خانه آب رفسنجان را پیگیری کرده و پرونده تشکیل خواهیم داد.

به گزارش روراستی، حسین رمضانی زاده در جمع خبرنگاران با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی ویژگی های این شهید را برشمرد و اظهار کرد: وقت شناسی اولویت کاری شهید بهشتی بود و امیدواری و دادن روحیه به جامعه از خصوصیات بارز وی بود.

وی بیان داشت: شهید جمهور نیز چه در زمانی که در قوه قضاییه بود و چه در دوران ریاست جمهوری روحیه امیدواری را به جامعه تزریق می کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد مجموعه دادگستری شهرستان در یک سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: طی یک سال گذشته بیش از ۱۷۵۰۰ فقره ورودی پرونده داشتیم که تقریبا به همین میزان خروجی داشتیم و به میزان ۱۰ درصد خروجی پرونده ها نسبت به سال ماقبل آن افزایش داشته است.

وی عنوان داشت: در مجموعه دادسرا بیش از ۹۵۰۰ فقره ورودی پرونده‌ داشتیم و حدود ۸۶۰۰ فقره خروجی و به میزان ۲۲ درصد افزایش خروجی پرونده داشتیم.

وی بیان کرد: شورای حل اختلاف عملکرد بسیار خوب و قابل توجهی در یک سال گذشته داشتند و با وجود افزایش پرونده که ۱۴۲۰۰ فقره بوده ۱۴۱۰۰ فقره خروجی پرونده داشتیم که تلاش این شورا ستودنی است.

رمضانی زاده یادآور شد: در حال حاضر ۹۴ درصد ابلاغ به صورت الکترونیک است و ۶ درصد دستی که علت ۶ درصد عدم امکان ثبت مشخصات افراد بویژه اتباع در سامانه است.

وی در ادامه از رشد ۱۴ درصدی دادخواست های طلاق خبر داد و گفت:

در زمینه قتل عمد و آدم ربایی افزایش نداشتیم و در قتل غیرعمد مانند تصادف کاهش ورودی داشتیم.

رئیس دادگستری رفسنجان به پرونده های مسن و معوقه در دادگستری رفسنجان پرداخت و از آن بعنوان آفت کار مجموعه دادگستری نام برد و گفت: در یک سال گذشته بالغ بر ۲۱ درصد افزایش رسیدگی داشتیم و ۲۲۰۰ پرونده از معوقه ها کم شده است.

وی از برگزاری ۴۹ جلسه با موضوع پیشگیری از وقوع جرم با حضور مدیران استانی و شهرستان و حتی کشوری اشاره داشت و گفت: از موضوعات مهمی که به آن پرداخته می شود افزایش ظرفیت صلح و سازش و استفاده از ظرفیت خوب مصلحین و حکمین قرآنی‌ست و برگزاری همایش صبر رضوی در این راستا برگزار شده است.

وی در ادامه از پیگیری مشکلات پروژه پبامبر اعظم، بازارچه حاج باقر، ساختمان اورژانس اجتماعی و…خبر داد و ادامه داد: روشنایی معابر از معضلات اصلی شهر است که بایستی حل گردد.

رئیس دادگستری رفسنجان خاطرنشان کرد: موضوع عفاف و حجاب تاکید قوه قضاییه و دادگستری استان و مجموعه شهرستان است.

وی اضافه کرد: در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی مس سرچشمه جلساتی برگزار شد و باید مسائل شهرستان اولویت بندی شود و مس به وظایف قانونی خود در این خصوص عمل کند.

وی در ادامه گفت: جاده‌های نوق و داوران نیاز جدی به رسیدگی دارند و اداره راهداری باید وظایف قانونی خود را انجام دهد نسبت به ترک فعل مدیران ورود میکنیم.

رمضانی زاده اضافه کرد: کارشناسان پلیس راهور و راه سهم تقصیر اداره راه را مشخص کنند.

رمضانی زاده، پیست موتورسواری، کمپ ماده ۱۶ ، تجمیع کارگاه های ضایعاتی، جابجایی زندان و… را از موضوعات مهم برشمرد و تاکید کرد: ترک فعل در خصوص تصفیه خانه را پیگیری میکنم پرونده تشکیل می دهیم و  انارکی نماینده مجلس این موضوع و جاده ها را در اولویت خود قرار دهد چراکه رفسنجان در حوزه جاده ها مشکلات زیادی دارد.

برچسب ها:
ترک فعل تصفیه خانه رییس دادگستری رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :