تنش آبی رفسنجان با واردشدن مجدد ۳ حلقه چاه به مدار برطرف می شود

  • شناسه خبر: 73517
تنش آبی رفسنجان با واردشدن مجدد ۳ حلقه چاه به مدار برطرف می شود

مدیرعامل آبفا رفسنجان گفت: ۳ حلقه چاه تامین آب رفسنجان که از مدار خارج شده بود، در کمترین زمان ممکن وارد مدار بهره برداری شد.

مدیرعامل آبفا رفسنجان گفت: ۳ حلقه چاه تامین آب رفسنجان که از مدار خارج شده بود ، در کمترین زمان ممکن وارد مدار بهره برداری شد.

به گزارش روراستی، حسین چرخ انداز مدیرعامل شرکت آبفا شهرستان رفسنجان گفت: در تاریخ ۱۲ تیر ماه ۳ حلقه چاه تامین آب شهر رفسنجان با دبی مجموع ۹۰ لیتر بر ثانیه از مدار بهره برداری خارج شد.

وی افزود: دو حلقه از این چاهها به علت سوختن پمپ و یک حلقه دیگر نیز به علت سرقت کابل از مدار خارج شدند که با تلاش بی وقفه همکاران شرکت آبفا رفسنجان ، دو حلقه از چاههای فوق در همان روز و چاه سوم نیز در تاریخ ۱۳ تیر وارد مدار بهره بردای شد.

مدیرعامل شرکت آبفا رفسنجان در ادامه بیان داشت: :کم آبی به وجود آمده در شهر رفسنجان به این علت بوده که با رفع مشکل و با وارد مدار شدن مجدد سه حلقه چاه ،تنش آبی ایجاد شده برطرف می شود.

چرخ انداز در ادامه بر ضرورت فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه آب و بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب توسط مردم در تمام فصول به ویژه فصل تابستان تأکید کرد و گفت: اگر مردم فهیم رفسنجان فقط ۲۰ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی داشته باشند، تابستان امسال با کمترین مشکل سپری خواهد شد.

برچسب ها:
تنش آبی چاه آب رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :