هیچ کاری ارزشمندتر از کارآفرینی نیست

  • شناسه خبر: 7355
هیچ کاری ارزشمندتر از کارآفرینی نیست

فرماندار ویژه رفسنجان گفت : برای رفع معضلات جامعه هیچ کاری ارزشمند تر از کارآفرینی نیست

معاون استاندار وفرماندار ویژه رفسنجان گفت: برای رفع معضلات جامعه هیچ کاری ارزشمند تر از کارآفرینی نیست.

مهندس

به گزارش روراستی حمید ملانوری صبح امروز در جلسه شورای اشتغال بانوان که با حضور مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد افزود: یکی از کارهای دارای اولویت در کشور،استان وشهرستان سرمایه گذاری،کارآفرینی وایجاد اشتغال است.
وی تصریح کرد: سرمایه های بزرگی پیرامون ما وجود دارد که باید با برنامه ریزی به کار گرفته شوند.
فرماندار رفسنجان ادامه داد: اقتصاد شهرستان باید از تک محصولی بودن به سمت صنعتی شدن پیش برود وگردشگری که امروز از صنایع درآمد زا در کشور است یکی از راههای توسعه شهرستان است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به اوضاع اجتماعی هیچ کاری ارزشمند تر از کارآفرینی نیست زیرا بسیاری از معضلات جامعه به وضعیت معیشتی واقتصادی خانواده بستگی دارد.
فرماندار ویژه رفسنجان عنوان کرد: ایجاد طرح های تولیدی روستاها موقعیت وفرصت استثنایی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا در این طرح ها سود بانکی زیر 12درصد است.
ملانوری خاطر نشان کرد: دستگاههای اجرایی همگرا وهم سو شدند که در پیشبرد وضعیت اقتصادی واشتغال شهرستان کمک باشند .
وی در ادامه با تاکید بر ایجاد انگیزه در بانوان برای تولید ثروت وایجاد اشتغال افزود: اشتغال بانوان بحثی جدی است وبانوانی که سرمایه هایی دارند اگر در این راه گام بردارند وسرمایه های خود را از رکود خارج کنند هم به تولید ثروت پرداخته و هم با ایجاداشتغال معضلی را از جامعه حذف کرده اند.
در ادامه مهندس غفاری مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان با بیان اینکه سرمایه های شهرستان رفسنجان در خارج از این شهرستان به کار گرفته شده اند تصریح کرد: سرمایه گذاران برای اینکه بخواهند در شهرک صنعتی مستقر شوند دولت باید نگاه ویژه ای به آن ها داشته باشد.
وی افزود: در بحث اشتغال خرد بانک مهر اقتصاد شرکتی به ثبت رسانده وبه مشاغل خانگی تسهیلاتی ارائه می دهد وتولیدات آن ها را تضمینی خریداری می نماید.
غفاری گفت: در زمینه شناسایی خوشه صنعتی شیرینی خانگی کار انجام شده وباید امکان سنجی صورت گیرد که چهار ماه طول می کشد تا نتیجه اعلام گردد.
وی خاطر نشان کرد: اجرای سلیقه ای قوانین ومقررات باید در جهت مثبت باشد ودر تسهیل کار سرمایه گذاری باید تلاش شود.
وی ادامه داد: 16تا 19دی ماه نمایشگاه مواد غذایی ،نهاده های کشاورزی وخوشه های صنعتی استان در محل نمایشگاه بین المللی کرمان برگزار می شود.

برچسب ها:
کارآفرینی، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :