دانش‌آموزان رفسنجانی در المپیاد دادرس کشور نایب قهرمان شدند

  • شناسه خبر: 73558
دانش‌آموزان رفسنجانی در المپیاد دادرس کشور نایب قهرمان شدند

دانش‌آموزان دختر دبیرستان فرزانگان رفسنجان در المپیاد دادرس کشور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدند.

دانش‌آموزان دختر دبیرستان فرزانگان رفسنجان در المپیاد دادرس کشور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدند.

به گزارش روراستی؛ معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان بیان کرد: دادرسان دختر از جمعیت هلال احمر شعبه رفسنجان با حضور در مسابقات کشوری المپیاد آماده موفق به کسب مقام دوم شدند.

هادی فرشید با اشاره به اینکه دادرسان رفسنجانی از سال۱۳۹۵ تا ١٣٩٧ موفق به کسب مقام اول و دوم وجام بشردوستی کشوری شدند، افزود: یکی از برنامه‌های اساسی جمعیت هلال‌احمر افزایش میزان آگاهی مردم در مواجه با شرایط اضطراری است.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای راحت‌تر این برنامه یکی از گروه‌های هدف دانش‌آموزان هستند و راحتی ارتباط با دانش‌آموزان در گرو همکاری مدیران آموزش و پرورش است.

فرشید تصریح کرد: دادرس برگرفته از اول واژه‌های «دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت» است و این طرح ملی در سال تحصیلی که گذشت در ٣٣ مدرسه و آموزش بیش از یک هزار دانش آموز در رفسنجان اجرا شد.

وی در پایان گفت: کیفیت فرآیندهای آموزشی نقش اساسی در کسب رتبه داشته و میزان دریافت مهارت تخصصی هر کدام از آیتم‌های مسابقه بالا بوده است

برچسب ها:
المپیاد دادرس دانش آموزان رفسنجانی کرمان هلال احمر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • زهرا

    سلام به اطلاع بنده دادرس گروهی چهارده نفره است با یک مربی ،داخل عکس شما سیزده نفر دادرس حضور دارد و یک مربی ، یک دادرس حضور ندارد