آب خلیج فارس وارد لوله ها شده است/ اختلافات نباید شیرینی وعده صادق رئیس جمهور شهید را از کام مردم بگیرد

  • شناسه خبر: 73624
آب خلیج فارس وارد لوله ها شده است/ اختلافات نباید شیرینی وعده صادق رئیس جمهور شهید را از کام مردم بگیرد

امام جمعه رفسنجان با اشاره به وصل شدن مجدد آب خلیج فارس از دیشب گفت: قطع شدن آب به دلیل اختلافات سر قیمت نباید شیرینی وعده صادق رئیس جمهور شهید را از مردم بگیرد‌.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به وصل شدن مجدد آب خلیج فارس از دیشب گفت: قطع شدن آب به دلیل اختلافات سر قیمت نباید شیرینی وعده صادق رئیس جمهور شهید را از مردم بگیرد‌.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خامنه‌ای ای با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: اخذ مالیات موجب هزینه کرد در شهرستان برای عمران و آبادانی می شود و امسال تا کنون ۲۴۰ میلیارد تومان به شهرداری تزریق شده است و ۱۷۹ میلیارد تومان به روستاها پرداخت گردیده است.

وی افزود: مساله مالیات در همه جای دنیا جا افتاده و قانونی است و نباید فرار مالیاتی داشته باشیم. همچنین مسئولانی که مالیات را دریافت می کنند درست هزینه کنند و اولویت های مردم را مدنظر قرار دهند.

وی از مساله آب به عنوان یک مساله پرغصه یاد کرد و گفت: از شب گذشته گفتند آب مجدد وصل شده و داخل لوله ها آمده است.

وی در خصوص افتتاح آب خلیج فارس در روز عید غدیر توضیح داد: آبی که عید غدیر افتتاح شد نمادین بود و آب خلیج فارس نبود اگر می دانستم نمادین است هرگز شرکت نمی کردم‌

وی اضافه کرد: از اینکه دقت نکردیم یا کلاه سرمان رفت از مردم عذرخواهی میکنم چون ما بنا داریم با مردم صادق باشیم.

وی عنوان کرد: تا دیروز ۱۵ هزار متر مکعب آب وارد رفسنجان شده بود و اختلافاتی که دو وزارت صمت و نیرو سر قیمت آب دارند این مساله با مشکل مواجه شد و از دیروز با پیگیری هایی که فرماندار، استاندار و نماینده انجام دادند، قرار شد آب را باز کنند و امروز صبح آب همه جا بود.

عسکری تصریح کرد: این مساله ای نیست در شهرستان توسط فرماندار و بخشدار و اداره آب حل شود بلکه با پیگیری استاندار در وزارتخانه ها قابل حل است‌. با این اتفاقات این کاری که شهید رئیسی وعده داد و ۶ ماهه لوله گذاری انجام شد شیرینی را از کام مردم گرفتند.

وی به تماس های مردمی اشاره و بیان کرد: مردم مشکلات دارند که بایستی حل گردد و خانواده ای که جمعیت زیادی دارند با بی آبی نمی توانند زندگی کنند.

عسکری خاطرنشان کرد: پیش از افتتاح آب خلیج فارس اگر روی چهار، پنج حلقه چاهی که حفر شده بود کار شده و آب وارد مدار شده بود اینقدر مشکل نداشتیم چراکه همه تمرکز روی آب خلیج فارس گذاشته شد.

وی در پایان متذکر شد: طبق گزارشی که مسئولان دادند آب خلیج فارس کیفیت بالاترب نسبت به آب مصرفی قبلی دارد.

برچسب ها:
آب خلیج فارس امام جمعه رفسنجان رئیس جمهور شهید
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    سلام علیکم قبلا در همین موضوع پیام داده ام که شهرستان رفسنجان با وجود این همه ثروت ومعادن بودجه های مس که خرج شهرهای دیگر می شود بی عرضگی مسئولان رفسنجان که دائم وعده های پوچ وبی اعتبار می دهند در همین روراستی نوشتم از حرف تا عمل فاصله زیاد است، رفسنجان هیچ زمان پیشرفت نخواهد کرد ،چون مثال کوفه ثانی است ،