توضیحات کهنوجی شهردار رفسنجان در خصوص واگذاری زمین های سهم شهرداری از طرح ملی مسکن و سئوالات روراستی

  • شناسه خبر: 73887
توضیحات کهنوجی شهردار رفسنجان در خصوص واگذاری زمین های سهم شهرداری از طرح ملی مسکن و سئوالات روراستی

شهردار رفسنجان در خصوص فروش زمین های شهرداری از سهم مسکن ملی که آگهی آن منتشر شده توضیحاتی ارائه کرد.

شهردار رفسنجان در خصوص فروش زمین های شهرداری از سهم مسکن ملی که آگهی آن منتشر شده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روراستی، شهردار رفسنجان در خصوص واگذاری زمین های سهم شهرداری از مسکن ملی در گروه اصحاب رسانه شهرستان رفسنجان توضیح داد: شهرداری اگر بخواهد زمینی به مزایده بگذارد، قیمت کارشناس رسمی دادگستری را می گیرد نامه به شورا زده و مصوبه شورای شهر را می گیرد و از طریق رسانه ها و سامانه ستاد اعلام کرده و در مهلت تعیین شده افراد شرکت می کنند نرخ خود را اعلام و کسی که بالاترین قیمت زده باشد زمین به آن شرکت واگذار می شود.

در خصوص شرکت تعاونی فرهنگیان احتمالا در جریان قرار گرفتند و قاعدتا باید پولی داشته باشند تا بتوانند در مزایده شرکت کنند چون ما نمی توانیم زمین را اقساطی بدهیم. آنها کارشان همین است در سطح شهر ملک های دیگری می خرند و در مزایده شرکت می‌کنند اگر برنده نشدند جای دیگر سرمایه گذاری می کنند.

ما وظیفه داریم طبق سامانه ستاد پیش برویم و به بالاترین قیمت که خود سامانه مشخص می کند زمین را واگذار کنیم.

در خصوص اطلاعیه ارشاد؛ آقای سجادی باید جواب دهد با شرکت تعاونی صحبت کردند حالا چطوری شرکت تعاونی برنده بشود و بتواند به هنرمندان زمین واگذار کند! از آقای سجادی سوال شود شاید بهتر بتواند جواب دهد. ما بدون مصوبه شورا کاری انجام نمی دهیم و شهرداری در این قضیه طبق روال قانونی عمل می کند و مشکلی نداریم.

سوالاتی که از شهردار محترم مطرح است؛

۱_ تعاونی فرهنگیان و اداره ارشاد اساسا از کجا مطلع شدند شهرداری این تعداد زمین را دارد و می خواهد در آینده نزدیک این تعداد زمین را به مزایده بگذارید و قیمت این زمین ها در مزایده به چه میزان است که درحدود همان مبلغ از مردم پول می گیرند.

۲_آیا اطلاعات مربوط به این زمین ها جنبه عمومی داشته و قبل از انتشار آگهی مزایده تمام اشخاص می توانستند از آن مطلع شوند و یا اگر به شهرداری مراجعه می‌کردند توضیحات به آنها داده میشد ؟ و یا اینکه وجود رانت اطلاعاتی در بدنه شهرداری سبب شده این دو شخصیت حقوقی به اطلاعات دست پیدا کنند؟ اگر رانت اطلاعاتی وجود دارد شهردار محترم با متخلفین برخورد کند.

برچسب ها:
شهردار رفسنجان شهرداری مزایده مسکن ملی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :