رشد ۱۲۰ درصدی کشف جرایم سایبری در رفسنجان/ طرح نور کماکان ادامه دارد

  • شناسه خبر: 74098
رشد ۱۲۰ درصدی کشف جرایم سایبری در رفسنجان/ طرح نور کماکان ادامه دارد

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: ۱۲۰ درصد جرایم فضای مجازی کشف شده که ۷۳ درصد جرایم برداشت‌های اینترنتی، ۱۰ درصد کلاهبرداری و ۱۷ درصد مابقی جرایم بوده است که در فضای مجازی اتفاق افتاده است

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: ۱۲۰ درصد جرایم فضای مجازی کشف شده که ۷۳ درصد جرایم برداشت‌های اینترنتی، ۱۰ درصد کلاهبرداری و ۱۷ درصد مابقی جرایم بوده است که در فضای مجازی اتفاق افتاده است.

به گزارش روراستی، مرتضی امیری‌سبتکی ظهر امروز در نشست خبری در محل ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: ۲۱ هزار و ۶۷۳ تماس با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ داشتیم که برگرفته از اعتماد مردم به پلیس است و میانگین حضور واحد گشت در ۵ ماهه امسال نسبت به سال قبل ۱۷ درصد کاهش زمان حضور در صحنه داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان کاهش ۱۷ درصدی وقوع سرقت‌ها نسبت به سال قبل را یادآور شد و گفت: در بحث دستگیری معتادان متجاهر ۵۸ درصد رشد داشتیم.

وی بیان داشت: در شهرستان رفسنجان محلی برای نگهداری معتادان متجاهر نداریم که دستگاه‌های مسوول پیگیری کنند کمپ بازپروری معتادان راه‌اندازی شود که چهره شهر از این وضعیت زدوده شود.

وی افزود: ۵۸ درصد در زمینه دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر رشد داشتیم و در دستگیری اتباع غیرمجاز ۲۱ درصد افزایش داشتیم.

امیری‌سبتکی عنوان کرد: رشد توقیف خودروهای شوتی ۲۱ درصد بوده و طرح برخورد با موتورسنگین‌ها با شدت در حال اجراست و ۴۶۷ درصد افزایش برخورد با موتورهای مزاحم داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: ۳۳ درصد تصادفات مربوط به شهرها و ۶۷ درصد جاده‌هاست که با کار فرهنگی می‌توانیم در کاهش تصادفات موثر باشیم.

این مسوول انتظامی به فضای مجازی پرداخت و اعلام کرد: ۱۲۰ درصد جرایم فضای مجازی کشف شده که ۷۳ درصد جرایم برداشت‌های اینترنتی، ۱۰ درصد کلاهبرداری و ۱۷ درصد مابقی جرایم بوده است که در فضای مجازی اتفاق افتاده است.

وی متذکر شد: پلیس در طرح نور ورود کرده و کماکان این طرح ادامه دارد.

برچسب ها:
پلیس رفسنجان جرایم سایبری سایبری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :