سرمربی مس رفسنجان: هرکسی جای من بود استعفا می داد!

  • شناسه خبر: 74137
سرمربی مس رفسنجان: هرکسی جای من بود استعفا می داد!

سرمربی مس عنوان کرد: فکر می کردم آدم های بزرگ این شهر و شرکت هستند حرف هایشان سندیت دارد ولی اشتباه کردم، برای خودم متاسفم که چنین انتخابی کردم. شاید هرکسی دیگر جای من بود استعفا می داد و دنبال زندگی اش می‌رفت. چون نباید اجازه بدهم که با آبرویم بازی کنند اما به بازیکنانم تعهد دارم و باید تعهدی را که دارم عملی کنم و در خدمت شان هستم. بعدش شاید اتفاقاتی دیگر برای خودم و باشگاه مس بیفتند و چیزی دیگری ندارم بگویم.

سرمربی مس گفت: فکر می کردم آدم های بزرگ این شهر و شرکت هستند حرف هایشان سندیت دارد ولی اشتباه کردم، برای خودم متاسفم که چنین انتخابی کردم. شاید هرکسی دیگر جای من بود استعفا می داد و دنبال زندگی اش می‌رفت. چون نباید اجازه بدهم که با آبرویم بازی کنند اما به بازیکنانم تعهد دارم و باید تعهدی را که دارم عملی کنم و در خدمت شان هستم. بعدش شاید اتفاقاتی دیگر برای خودم و باشگاه مس بیفتند و چیزی دیگری ندارم بگویم.

به گزارش روراستی، محرم نویدکیا بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل تراکتور تبریز در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوب و با کیفیتی برای هفته اول بود هر دو تیم بازی با کیفیتی انجام دادند و بازی جذابی بود ولی متاسفانه بازی را واگذار کردیم. البته باید به اسکوچیچ و تراکتور بابت این برد تبریک می گویم بازی خوبی انجام دادند.

وی افزود: سخت بود برای مربی که از ۲۳ بازیکن فقط ۱۳ بازیکن در اختیار داشتم و نمی دانم به چه کسی باید بگویم. .یک مقدار هم برایم عجیب است. اردو برگزار کنیم، بازیکن جذب کنیم و ۳۵ روز تمرین کنیم وبگوییم با چه روشی بازی می کنیم و بازی دوستانه داشته باشیم و بعد شب قبل از مسابقه به شما می گویند ۱۰ بازیکن نمی توانند بازی کنند. سخت بود برایم. بازیکنانم با تمام توان شان دویدند.

به آدم هایی اعتماد کردم که هرگز نباید این کار را می‌کردم

نویدکیا ادامه داد: نیمه دوم هم بازیکنان ما خیلی خوب شروع کردند و با اینکه ۲ بر صفر عقب بودند تراکتور ۴-۵ تعویض خوب کرد تا تیمش از نظر تنفسی خوب شود انرژی خوبی به تیمش داد ولی من نمی‌توانستم این تغییرات را انجام بدهم.

وی ادامه داد: متاسفانه بازی را از دست دادیم. اول از همه باید از بازیکنان تیم و بعد از کادر تیمم عذرخواهی کنم. بعد از دوستانم که با آنها مشورت کردم. متاسفانه انتخابی کردم که فکر می کردم که درفوتبال باید پای اصولم بایستم و باید پای امضا و حرفم بایستم و به آدم هایی اعتماد کردم که هرگز نبایداین کار را می کردم.

سرمربی مس عنوان کرد: فکر می کردم آدم های بزرگ این شهر و شرکت هستند حرف هایشان سندیت دارد ولی اشتباه کردم، برای خودم متاسفم که چنین انتخابی کردم. شاید هرکسی دیگر جای من بود استعفا می داد و دنبال زندگی اش می‌رفت. چون نباید اجازه بدهم که با آبرویم بازی کنند اما به بازیکنانم تعهد دارم و باید تعهدی را که دارم عملی کنم و در خدمت شان هستم. بعدش شاید اتفاقاتی دیگر برای خودم و باشگاه مس بیفتند و چیزی دیگری ندارم بگویم.

برای چه من باید عذرخواهی کنم، نیمی از تیمم را نداشتم

سرمربی مس در مورد اینکه چرا تیم شما در رفسنجان نمی تواند پیروز شود، گفت: بله در لیگ نبرده‌ایم اما استقلال و پیکان را در جام حذفی در اینجا بردیم اما باید دیدگاه بهتری بیاورم که بتوانیم در رفسنجان هم برد بیاورم.

نویدکیا در مورد اینکه چرا از مردم معذرت خواهی نکرده گفت: وظیفه باشگاه است که از مردم عذرخواهی کند. من با ۱۳ بازیکن بازی کردم و تا دقیقه ۹۰ همه تلاششان را کردند. من در فوتبال باختم اما نیمی از تیمم را نداشتم اگر تیمم را داشتم و می باختم نفر اولی بود که از مردم عذرخواهی می کردم. از سه دروازه بان باید دروازه بان های اول و دوم مطمئن انتخاب می کردم و بعد یک دروازه بان از رفسنجان انتخاب می کردم. الان بازیکنی که از رفسنجان برای دروازه بانی آمده سهمیه خاص است و لیست را پر نمی کند نمی توانم احساسی تصمیم بگیرم. باید فکر تیم را بکنم. با فدراسیون فوتبال صحبت کردم.

وی افزود: از حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سوال دارم کاری به باشگاه ندارم، شخصی است از سازمان لیگ شکایت دارم. امیدوارم یک نفر جوابم را بدهد، فیفا ۴۰ ساعت قبل از بازی پنجره نقل و انتقالات را باز کرد در آن ساعت کسی نیست چون ساعت ۱۱ شب است همه درست است. فردایش چرا کارت بازیکنانم صادر نمی کند. به این و آن زنگ بزنیم که چه شود.

در فوتبال اندازه مهدکودک تصمیم می گیرند

نویدکیا ادامه داد: آنقدر جنجال راه انداختند که تراکتوری‌ها بیشتر از ما دنبال این بودند که ببیند برای بازیکنان ما کارت بازی صادر می‌شود یا نه، با تمام احترامی که قائل هستم برایشان آدم های با سوادی در رشته خودشان هستند. به سازمان لیگ ارتباطی ندارد، باید کارت های ما صادر شود و پنجره ما هم باز بود. اگر بازی می‌دادیم مسئولیتش با خودمان بود، اصلا می خواهم از هفته دوم بازیکنان را بازی بدهم. مدارک ما آماده است و باید کارت بازی بازیکنان من را بدهند و فکر می کنم آدم های باسوادی در رشته های خودشان هستند اما در فوتبال در اندازه مهد کودک تصمیم می گیرند و فقط جای تاسف دارد. قوانین ابتدایی را هم اشتباه می روند! ما از ۲۳ ماه طلب ها پرداخت کرده ایم و پنجره نقل و انتقالات داخلی ما باز شده بود؛ اما نورشرق می گفت چرا پنجره خارجی شما بسته است. شما مسئول داخلی هستید مشکل باشگاه ماست. آدم هایی که تصمیمات غیر فوتبالی می گیرند که فقط در کار خودشان باسواد هستند اما در فوتبال تصمیمات ابتدایی می گیرند که این اتفاقات رخ می دهد.

برچسب ها:
استعفا مس نویدکیا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :