برگزاری بیستمین بازارچه خیریه کوثر از ۲۱ تا ۲۵ شهریور

  • شناسه خبر: 74356
برگزاری بیستمین بازارچه خیریه کوثر از ۲۱ تا ۲۵ شهریور

مدیرعامل خیریه کوثر مهر رفسنجان از برگزاری بیستمین بازارچه این خیریه از ۲۱ تا ۲۵ شهریورماه جاری خبر داد.

مدیرعامل خیریه کوثر مهر رفسنجان از برگزاری بیستمین بازارچه این خیریه از ۲۱ تا ۲۵ شهریورماه جاری در محل آستان قدس دفتر رفسنجان خبر داد.

به گزارش روراستی، محسن اسماعیلی پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران در محل دفتر خیریه کوثر اظهار کرد: در مجموعه خبریه روز شروع به‌کار با بازارچه کارش خودش را شروع کرد بیستمین بازارچه ار ۲۱ تا ۲۵ شهریور

وی بیان کرد: بازارچه هشت دوره همراه با جشن برگزار شد و کار فرهنگی بزرگی در سطح شهرستان انجام شد و درآمد و عواید آن ۱۰۰ درصد صرف کار خیر شد.

وی ادامه داد: با وجود کرونا جشن‌ها تعطیل شد و در این دوره از ۲۳ شهریور همزمان با شروع امامت امام زمان(عج) جشن هم برگزار می‌کنیم که در این جشن هنرمندان کشوری حضور خواهند داشت.

مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان از همراهی این خیریه در طرح جمع‌آوری متکدیان یاد کرد و گفت: در بحث حمایت و اشتغال این افراد پای کار هستیم.

وی تصریح کرد: باید فرهنگ‌سازی شود مردم کمک‌های خود را به این افراد ندهند و از گداپروری جلوگیری کنیم این افراد به سه‌ر مد ضرر می‌رسانند در حالی که باید به نیازمندان واقعی کمک کنیم.

اسماعیلی از افتتاح ۱۲ واحد از مسکن خیریه در تاریخ ۲۱ مهرماه امسال خبر داد و گفت: این ۱۲ واحد در اختیار ۱۲ زوج جوان نیازمند قرار می‌گیرند.

به گفته اسماعیلی این خیریه تا کنون حدود ۹۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و بیش از ۱۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: جهت کمک هزینه درمان، ۲۰ میلیون تومان وام به بیماران نیازمندان اعطا می‌کنیم.

برچسب ها:
بازارچه خیریه کوثر رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :