سایت تحلیلی خبری روراستی

نیروهای ایمنی مجتمع مس سرچشمه ۲ برابر می شوند/ برگزاری آزمون تخصصی ایمنی و حراست بزودی

معاون منابع انسانی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: تا چند هفته آینده تعداد نیروهای ایمنی دو برابر می‌شود و آزمون تخصصی برای این بخش برگزار خواهیم کرد که جدای از آزمون استخدامی است و بعد از آن آزمون برای حراست است که بحث مهمی‌ست.

به گزارش روراستی، مهدی اهرابی معاون منابع انسانی شرکت ملی صنایع مس ایران صبح امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری که با موضوع مشکلات ایمنی کارگران و کارکنان و منابع انسانی در سالن کنفرانس دادگستری برگزار شد خبر از تغییر وضعیت تمامی فرزندان ایثارگر، جانبازان و خانواده شهدا طبق دستورالعمل دولت داد و اظهار کرد: در آزمون جدید که تا یک ماه دیگر برگزار می‌شود سهمیه فرزندان شاهد و ایثارگران پابرجاست.

معاون منابع انسانی شرکت ملی صنایع مس ایران بیان کرد: تولید در برابر جان یک کارگر ارزشی ندارد حتی اگر به خاطر حفظ جان یک کارگر پروژه‌ها تعطیل شود اختیار به مدیران ایمنی داده شده که در مواردی که تشخیص دهند ادامه تولید همراه با خطر است مدیر اچ‌اس‌ای می‌تواند آن قسمت را تعطیل کند چون جان انسان ها مهم‌تر از ادامه تولید است.

وی عنوان کرد: تا چند هفته آینده تعداد نیروهای ایمنی دو برابر می‌شود و آزمون تخصصی برای این بخش برگزار خواهیم کرد که جدای از آزمون استخدامی است و بعد از آن آزمون برای حراست است که بحث مهمی‌ست.

اهرابی خاطرنشان کرد: بحث تخصص بسیار موضوع مهمی است با توجه به گستردگی و حجم زیادی که در آزمون‌ها هست مدیرعامل دستور چهاربار آزمون دادند که فعلا مقرر شد هر ۶ ماه یکبار آزمون برگزار شود و روند مصاحبه هم اصلاح خواهد شد.

اهرابی مهم‌ترین سرمایه تمام شرکت‌ها را نیروی انسانی دانست و بیان کرد: و وظیفه ما حفاظت و آموزش این نیروی انسانی است که امیدواریم ایمنی در مجموعه‌های کارگری و تمامی شرکت‌ها ارتقا یابد.

 

خروج از نسخه موبایل