ارتزاق 500 خانوار در استان کرمان از درآمدهای اوقاف

  • شناسه خبر: 7513
ارتزاق 500 خانوار در استان کرمان از درآمدهای اوقاف

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز در این آیین گفت : در استان کرمان بیش از 500 خانوار از محل درآمدهای اوقاف زندگی خود را می گذرانند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت : در استان کرمان بیش از 500 خانوار از محل درآمدهای اوقاف زندگی خود را می گذرانند.

به گزارش خبرنگار روراستی حجت الاسلام قاسمی نژاد در آئین رونمایی از 4 وقف نامه جدید در رفسنجان افزود : وقف سنحت حسنه پیامبر گرامی اسلام است که پایه اقتصاد مقاومتی است و هم نقش عمران و آبادانی و هم نقش اشتغالزایی را ایفا می کند.
وی تصریح کرد : نقش اوقاف در رفسنجان نسبت به دیگر جاهای استان، بی نظیر است ، رفسنجان بواسطه داشتن ریشه عمیق مذهبی و مردمی ولایی و فرهیخته در همه جبهه ها و صحنه ها و ضرورت های اجتماعی حضور فعال و با شکوهی داشتند.
قاسمی خاطرنشان کرد : مردم ولایی رفسنجان در زمینه وقف اموال خود در راه عمران و آبادانی، امنیت اجتماعی، سید الشهدا و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، سلامت و درمان، قرآن و حمایت از امور فرهنگی ا ز جمله مهدیه و مسجد پیشتاز بوده و کار بسیار ارزشمندی انجام می دهند و ستودنی است.
وی اضافه کرد : امام صادق(ع) حق بسیار بزرگی به گردن جامعه شیعی دارد و وقف در رفسنجان در راستای نشر فرهنگ امام صادق (ع) بی نظیر است و برای تبلیغ فعالیت های بنیانگذار مکتب تشیع این کار در رفسنجان بسیار ارجح بوده و مردم باید راه امامان را ببینند و طی کنند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت : امروز نیاز اساسی جامعه و بسیاری از مشکلات حوزه اجتماعی، درس و تحصیل، اشتغال و ازدواج را می توان با وقف حل کرد.

برچسب ها:
وقف، رفسنجان، روراستی، ارتزاق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :