برخورد جدی با متخلفان اداری

  • شناسه خبر: 7558
برخورد جدی با متخلفان اداری

فرماندار رفسنجان گفت : ضعف سیستم اداری به طور جدی پیگیری می شود و در این راستا با تخلفاتی که در ادارات صورت گیرد برخورد جدی می شود.

فرماندار رفسنجان گفت : ضعف سیستم اداری به طور جدی پیگیری می شود و در این راستا با تخلفاتی که در ادارات صورت گیرد برخورد جدی می شود.

به گزارش خبرنگار روراستی حمید ملانوری در جلسه شورای مشاوران فرمانداری افزود : رفسنجان در کشور از لحاظ محصول ارزآور پسته، مکانهای گردشگری، معدن مس سرچشمه و …از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اما بازهم در درون رفسنجان مشکلات معیشتی و اقتصادی موج می زند و باید تمام امکانات اعم از نیروهای انسانی و سرمایه ها و ایده های نو و پایدار را به کارگیریم تا رفسنجان را از رکود به سمت تعالی پیش ببریم.
وی تصریح کرد : استفاده از ظرفیتها و ایجاد اشتغال ، کارآفرینی، کمک به جهاد سازندگی و اقتصاد می تواند رفسنجان را از بحران نجات دهد .
وی با اشاره به اینکه امروزه نسل جدید ، ارتباطات و رفتارهای جدید پدید آمده است خاطرنشان کرد : مشاوره در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و رسانه ای راه حلی برای توسعه و آبادانی است.

ثقلب
در ادامه دکتر سید محسن مرتضوی مشاور سازمانهای مردم نهاد گفت : روحیه مشارکتی مردم باید احیا شود و در بحث آب که کمبود و بحران بزرگی است که رفسنجان را تهدید می کند باید خرده مالکین را به سمت یکپارچه سازی اراضی ترغیب سازیم.
حسن باقری مشاور مطبوعات نیز اصلاح فرهنگ عمومی در مردم را یکی از راه حل های مشکلات و معضلات برشمرد و افزود : سیستم اداری رفسنجان باید سامان دهی شود تا اگر سرمایه گذاران بخواهند سرمایه ای را برای ایجاد اشتغال و آبادانی به کار ببرند با قوانین اداری و در پیچ و خم های اداری به مدت طولانی سر درگم نشوند چرا که اینکار بسیاری از سرمایه داران را از سرمایه گذاری در رفسنجان منصرف می کند.
وی تصریح کرد : سیستم بانکی نیز باید به طور کامل رصد شود و از ارائه تسهیلات هنگفت به نورچشمی ها خودداری شود و همگان سهمی از اعطای تسهیلات داشته باشند نه اینکه شامل تعداد معدودی شود.
بروز فساد و خطا در صورت عدم نظارت
علی غلامرضاپور مشاور جوانان رفسنجان نیز گفت : اگر در انجام امور نظارتی نباشد امکان بروز خطا و فساد وجود دارد.
وی افزود : نگاه جدید به سیستم مدیریتی باید در راستای سعادتمندی و بهره وی بیشتر باشد نه اینکه چالش ایجاد کرد.
ناهید سربازپور مشاور بانوان و رئیس اداره استاندارد رفسنجان نیز در این نشست گفت : اگر بخواهیم در زمینه توسعه و پیشرفت قدمی برداشته شود و مشکلات در ادارات در هر موضوعی رفع گردد بایستی مدیران ابتدا مشکلات، نقاط ضعف و قوت و فرصت های بهبود را شناسایی کنند.
آقای هرندی مشاور ایثارگران نیز گفت : نیروهای صاحب فکر و اندیشه نیز باید در ایجاد توسعه دیده شوند و از نظرات آنها استفاده کرد.
وی در خصوص رفع معضلات ادارات وجود مدیران سیاسی در ادارات را موثر دانست و افزود : باید نارضایتی ها در ادارات بررسی شوند تا اوضاع و احوال کنونی ادارات بهبود یابد.

برچسب ها:
ادارات ، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :