فتنه 88با هوشیاری مردم و مدیریت منحصر به فرد رهبر انقلاب خنثی شد+ عکس

  • شناسه خبر: 7740
فتنه 88با هوشیاری مردم و مدیریت منحصر به فرد رهبر انقلاب خنثی شد+ عکس

دبیر حزب موتلفه اسلامی دفتر رفسنجان گفت: فتنه 88با هوشیاری ملت ایران و مدیریت منحصر به فردی دینی رهبر فرزانه انقلاب خنثی شد

دبیر حزب موتلفه اسلامی دفتر رفسنجان گفت: فتنه 88با هوشیاری ملت ایران و مدیریت منحصر به فردی دینی رهبر فرزانه انقلاب خنثی شد

به گزارش خبرنگار روراستی آقای علی اکبر پورغلامعلی شامگاه دو شنبه در آستانه حماسه 9دی روز بصیرت ملت ایران وتجدید میثاق با ولایت فقیه در جمع سیاسیون شهرستان رفسنجان در محل سالن اجتماعات مجتمع افصح هجری با اشاره به آیه 54سوره مبارکه مائده افزود: اعراب صدر اسلام زمانی که اسلام آوردند به جای ممنون بودن از پیامبر منت سر ایشان گذاشتند که خداوند آیه را نازل کرد که اگر از اسلام برگردید قومی روی زمین خواهم آورد که آن ها خدا را خیلی دوست دارند وخدا هم آن ها را دوست دارد ودر مقابل بدخواهان با عزت و از در قدرت وارد می شوند ودر راه خدا از مال وجان خود هزینه می کنند.

IMG_1762

وی ادامه داد: امام راحل ملت ایران را از مردم مدینه در زمان پیامبر(ص)وکوفه در زمان امام علی وامام حسین بهتر خواندند زیرا این ملت در سایه ولی فقیه هستند وآرمانی که نسل های زیادی در دوران تاریخ آرزوی آن را داشتند که این آرزو حکومت اسلامی بود در این دوره تحقق یافته است.

پورغلامعلی تصریح کرد: ملت ایران حماسه ساز وسرنوشت ساز است ونفس گرم امام راحل در سال 42و57به روح این ملت دمید تا انقلاب اسلامی را پایه ریزی و به پیروزی رساندند ودر برابر بحران ها وتحریم ها سربلند بیرون آیند.

IMG_1748

وی با اشاره به کودتاها وترورهای بدو انقلاب اسلامی افزود: دست خدا یار ویاور ملت ایران بود وبعد از رحلت امام که دشمن امید داشت کسی نمی تواند این حکومت را اداره کند بازهم عنایت خدا شامل حال ملت ما شد وخلف صالح امام در طوفان حوادث سهمگین از با ثبات ترین انقلاب ها در دنیا را اداره ومدیریت کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی رفسنجان اضافه کرد: امام راحل فرمودند”پشتیبان ولی فقیه باشید تا به شما آسیب نرسد” واین ملت پس از گذشت بیش از 35سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره پشتیبان ولایت فقیه بودند .

وی بیان کرد: در کشور ما جناح های متخلفی وجود دارد اما انتخابات سالم برگزار می شود واین از برکات انقلاب اسلامی و وهدایت های ولی فقیه است.

وی از فتنه سال 88یاد کرد وگفت: اگر هوشیاری ملت ایران ومدیریت دینی منحصر به فرد امام خامنه ای نبود نسخه نظام پیچیده شده بود.

وی ادامه داد: گرچه آتش فتنه خاموش وخنثی شد اما زیبنده نظام نبود وضرر وزیان به دنبال داشت وچهره نظام اسلامی به عنوان نظام مبتنی بر دین مخدوش گردید وشیرینی انتخاباتی که بالای 82درصد مشارکت داشت به حاشیه رفت.

پورغلامعلی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب که فرمودند دشمن به زانو در آمده در فتنه 88روی پای خود ایستاد وفکر کرد می تواند جای پایی پیدا کند افزود: اگر فتنه رخ نمی داد وضعیت ایران در عرصه داخلی وخارجی به یقین بهتر از این بود.

وی عنوان کرد: ملت ایران بصیرت داشت ودر بزنگاهی که دید آرمان های امام ونظام در خطر است در چشم همه تحلیل گران سیاسی خود را نشان داد.

وی تصریح کرد: مردم رفسنجان قبل از 9دی یعنی در هفتم دی ماه سال 88عکس العمل نشان دادند وتجمع کردند وبیانه صادر کردند واین شهرستان در قبل وبعد از انقلاب ،دوران جنگ وسازندگی همواره خود را نشان داده ونامش در تارک تاریخ است.

وی متذکر شد: ملت ایران هوشیارانه و با بصیرت در سالروز حماسه 9دی حضور پیدا خواهند کرد واین روز بزرگ که یوم الله است را گرامی خواهند داشت.

IMG_1781 IMG_1748 IMG_1760

برچسب ها:
فته88،روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :