سایت تحلیلی خبری روراستی

اعمال آل سعود در یمن وحشیانه تر از جنایت های صهیونیست ها در غزه است

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان با بیان اینکه اعمال آل سعود در یمن وحشیانه تر از جنایت های صهیونیست ها در غزه است گفت: قطعنامه شورای امنیت بی رحمانه تر از جنایت های آل سعود بود

به گزارش روراستی  حجت الاسلام عباس رمضانی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان افزود: از مهم‌ترین ویژگی کارگزاران نظام اسلامی دانش افزایی است .

رمضانی پور تصریح کرد: کارگزاران باید امید بخش باشند وسخنان نا امید کننده را در جامعه مطرح نکنند .

وی با اشاره به فتنه 88افزود: رهبر فرزانه انقلاب مکرر از خواص می‌خواستند که خط وموضع خود را شفاف وبه مردم بیان کنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: کسی که کارگزار نظام اسلامی است باید در خدمت عامه مردم باشد ونه در خدمت شیطان وغرب که این از موارد بسیار مهم است.

رمضانی پور گفت: در زمینه توافق هسته‌ای همه مواضع با سخنان رهبری روشن شد وبیانات رییس جمهوری و وزارت خارجه برای مردم شفاف شده که تا رفع کامل تحریم‌ها توافقی امضا نخواهد شد اما در تحلیل‌های دشمنان این است که رهبر ایران مردم را آماده می کنند که زیر بار ظلم نمی‌روند.

وی ادامه داد: رهبری بارها اعلام کردند که به تیم مذاکره کننده اعتماد دارند واین تیم کوتاه نمی آید زیرا عزت ایران بسیار بالا تر است.

رمضانی پور با اشاره به اتفاقات یمن وجنایات آل سعود افزود: آن ها وحشیانه تر از صهیونیست‌ها به مردم یمن تجاوز می‌کنند ومانند حیوان وحشی مردم بی گناه را به خاک وخون می‌کشند.

وی اذعان داشت: آل سعود جرات جنگ با ارتش وانصارالله را ندارد وبه خراب کردن خانه های مردم وکشتار مسلمانان بی پناه می پردازند.

وی تصریح کرد: قطعنامه شورای امنیت در مورد یمن بی رحمانه‌تر از اعمال آل سعود بود که در آن اسمی از دفاع از مردم یمن نبود.ی شمار است وجوانان ونوجوانان به ویژه خانم ها به مساجد پناه می‌برند وبه خود سازی می‌پردازند.

رمضانی پور با اشاره به لغو عمره عنوان کرد: این امر به واسطه تعرض به زائران ما در فرودگاه جده بود که حیوان صفت‌های خبیث چنین جنایتی مرتکب شدند.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: با خفت وخواری نمی‌شود عمره انجام داد وزارت فرهنگ وارشاد ، دولت وسازمان حج باید رسیدگی بیشتری داشته باشند و عاملان این امر زشت باید به سزای عمل ننگینشان برسند.

 

خروج از نسخه موبایل