سایت تحلیلی خبری روراستی

رضا صفری دانش آموخته صنعت تبلیغات از سوی باشگاه مدیران موفق کشور تجلیل شد

بزرگترین کنفرانس ملی مدیریت جامع کسب و کار  ۲۶ شهریور ۹۴ در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزارشد و در بین ۱۶۰۰ شرکت کننده از  رضا صفری به عنوان دانش آموخته برگزیده و معلول موفق درحوزه صنعت  تبلیغات کشور تجلیل شد

 به گزارش خبرنگار روراستی بزرگترین کنفرانس ملی مدیریت جامع کسب و کار ۲۶ شهریور در سالن همایش های برج میلاد پایتخت برگزار و در بین یک هزار و۶۰۰ نفر شرکت کننده از رضا صفری به عنوان دانش آموخته برگزیده و معلول موفق در حوزه صنعت تبلیغات توسط باشگاه مدیران موفق کشور ( دکتر پاکزادیان مقدم) تجلیل به عمل آمد.
سخنرانان این کنفرانس  کار پروفسور مسعود حیدری ( پدر علم اصول و فنون مذاکره کشور، دکترای توسعه اقتصادی از دانشگاه پیتسبورگ امریکا ) ، پروفسور عبدالحمید ابراهیمی ( پدر علم بازاریابی کشور، دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه دهلی ) ، دکتر محمد رضا نظری ( دکترای تخصصی مدیریت استراتژیک از انگلستان، دبیر علمی کنفرانس های ملی بازاریابی و فروش، استاد برگزیده کنفرانس های ملی بازاریابی و فروش از نگاه مخاطبین، استاد دانشگاه، مدرس و مشاور کسب و کار ) ،دکتر محمود محمدیان ( دکترای تخصصی بازاریابی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، مولف و محقق در زمینه بازاریابی و تبلیغات، مشاور عالی بانک ملت ) ،علی پاکزادیان مقدم ( کارشناس ارشد بازاریابی، مدرس دوره های تخصصی برندینگ، مشاور و محقق کسب و کارهای لوکس، مدرس دانشگاه ) ، دکتر یحیی علوی ( دکترای تخصصی بازاریابی، مدیر فروش اسبق منطقه ای یاهو، عضو هیئت علمی باشگاه مدیران موفق، مدرس و مشاور بازاریابی و برندینگ ) ،مهندس ایمان پاکزادیان مقدم ( کارشناس ارشد فن آوری اطلاعات، دانش آموخته مدیریت کسب و کار، مشاور و مدرس بحث های استراتژیک بازاریابی و فروش، مدرس دوره های مذاکره ) بودند.

همچنین مهندس امیرحسین جعفری ( کارشناس ارشد برنامه ریزی توریسم، مدرس دانشگاه، کارآفرین برتر صنعت گردشگری، مشاور و محقق برنامه های بازاریابی سازمان های خدماتی ) ، مهندس پویا احمدیان ( مدیر تحقیق و توسعه شرکت پارس ادز، محقق و متخصص در حوزه بازاریابی الکترونیکی، عضو هیئت علمی باشگاه مدیران موفق ) ، مهندس غزال نیک روش ( کارشناس ارشد فن آوری اطلاعات، مدرس و مشاور استارت آپ، مشاور برنامه ریزی کسب و کارهای نوپا) ، مهندس اشکان انصاری ( کارشناس ارشد مدیریت با گرایش تغییر و تحول سازمانی، مشاور و مدرس برنامه ریزی سازمانی و عارضه‌یابی برنامه های بازاریابی و فروش ) دیگر سخنرانان این کنفرانس بودند.

سرفصل های کنفرانس نیز عبارت بودند از: ناگفته های پدر علم اصول و فنون مذاکره ،سخنرانی  پدر علم بازاریابی کشور پروفسور عبدالحمید ابراهیمی ، توسعه مهارت های فردی و نقش آن در برنامه های بازاریابی و فروش از زبان دکتر نظری ،چرایی و چگونگی تبلیغات موثر از زبان دکتر محمدیان ، بازرسی برند به سبک علی پاکزادیان مقدم ، مهندسی فروش به سبک دکتر علوی ،بازاریابی و فروش احساسی به سبک مهندس ایمان پاکزادیان مقدم ، بازاریابی سازمان های رفاهی از زبان مهندس جعفری، نوپایی و پویایی در استارت آپ ها به سبک مهندس نیک روش ، تغییر و تحول راز چابک سازی فروش از زبان مهندس انصاری و بازاریابی اینترنتی به سبک پویا احمدیان .

کارآفرینان:

نادر رفتاری (پدر خوانده صنایع غذایی ایران، کار آفرین برترکشور، مدیر برند رفتاری)

دکتر شاهین فاطمی (صاحب برند درسا)

مهندس امیرحسین فرزانه (خالق برند اکسیژن، کارآفرین برتر در سال های اخیر، جوانترین ورزشکار بیزینس من ایران)

مهندس مهدی صفایی (خالق برند کانسپت، سفیر جمعیت داوطلبان هلال احمر کشور، کارآفرین برتر در سالهای ۹۱ و ۹۲)

محمد عمروآبادی (بنیانگذار شبکه اجتماعی تیوال، متخصص در ایجاد شبکه های اجتماعی، کار آفرین برتر)

مخاطبین کنفرانس:

مدیران عامل و اجرایی سازمان های دولتی و خصوصی بودند

مدیران ارشد

مدیران بازاریابی و فروش، تبلیغات و برندینگ

متخصصین و فعالین حوزه های کسب و کار

کارشناسان واحدهای روابط عمومی و بازاریابی

صاحبین برندهای لوکس

مدیران برند

خروج از نسخه موبایل