سایت تحلیلی خبری روراستی

رتبه دوم بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان در کشور

دکتر مظفری: بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان رتبه دوم کشور در ارتقاء هتلینگ را در بین ۵۷۰ بیمارستان کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ” روراستی ” علی مظفری افزود: در راستای طرح ارتقاء سلامت ارتقاء هتلینگ بیمارستانها در دستور کار بود و با تمام توان در این زمینه ورود کردیم.

وی تصریح کرد: تعمیرات اساسی و ساختاری کلیه بخش ها در دستور کار است و بخش داخلی زنان با ۵۰۰میلیون تومان تعمیرات اساسی شد و تجهیزات کامل در اتاقهای این بخش ایجاد شد.

رییس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) گفت: بخش داخلی مردان نیز در حال تعمیر است و تا دو ماه آینده آماده می شود  که برای آن ۶۰۰میلیون تومان پیش بینی شده است و برای آرامش خاطر بیماران و همراهان کلیه اتاق ها در بخش داخلی دو تختی خواهند بود.

مظفری با بیان اینکه میزان جذب اعتبارات، متراژ بازسازی و نوسازی و کارهای ساختاری در شاخصهای ارزیابی وزارت بهداشت موثر بود عنوان کرد: با توجه به اینکه ۳۰ هزار متر مربع فضا را در اختیار داریم و شاخص های رتبه بندی را دارا بودیم از دست وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تندیس دریافت کردیم.

وی خاطر نشان کرد: در بین ۵۷۰ بیمارستان کشور ۳۳ بیمارستان انتخاب شد  که بیمارستان صدوقی یزد اول و بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) به برکت نامش رتبه دوم کشور را کسب کرد.

وی همچنین در ادامه از ایجاد بخش های ماموگرافی، رادیولوژی و احداث اورژانس دو هزار متر مربعی خبر داد و گفت: بخش آنکولوژی هم سال جاری در دستور کار است و نسبت به افزایش رزیدنت در رشته های مختلف پیگیری می کنیم.

خروج از نسخه موبایل