سایت تحلیلی خبری روراستی

اجازه نمی‌دهیم در رفسنجان کنسرت موسیقی برگزار شود

امام جمعه رفسنجان با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم در رفسنجان کنسرت موسیقی برگزار شود گفت: اگر شهر توسط مخالفان با برگزاری کنسرت به هم ریخت من از مخالفان دفاع می‌کنم.

به گزارش روراستی ،  حجت الاسلام عباس رمضانی پور در همایش امر به معروف و نهی از منکر ویژه مدیران و مسئولان ادارات شهرستان رفسنجان در فرمانداری افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف عالی امام حسین(ع) در قیام عاشورا بود.

رمضانی پور تصریح کرد: امام صادق(ع) فرمودند« مردم را به دین و صلاح دعوت کنید اما با ابزاری غیر از زبان یعنی عمل»، رفتارهای شایسته در جامعه معروف‌سازی می‌کند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مانند نماز است افزود: این مهم نیاز به دوره آموزشی دارد و احکام و مسائل مربوط به امر به معروف و نهی از منکر باید آموزش داده شود.

وی بیان داشت: احیاء امر به معروف و نهی از منکر لازمه جامعه است و با این فریضتین سایر واجبات قوام می‌یابد.

امام جمعه رفسنجان گفت: ترویج گناه و از بین رفتن قبح گناه در جامعه اعتقادات را متزلزل می‌کند نباید چشمان را به روی منکرات ببندیم و زمینه‌های گناه را در جامعه نادیده بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: جلوی گناه در جامعه باید گرفته شود و هر برنامه‌ای با هر عنوان یا همایش که زمینه گناه در آن وجود دارد باید مخالفت کنیم.

رمضانی پور با اشاره به اینکه در یادواره‌های شهدا یا برنامه‌های تواشیح هم ابزار شیطانی مانند ارگ دخیل شده بیان کرد: کسی که این ابزار را ساخته کار حرام کرده و کسی که از آن استفاده می‌کند کار حرام انجام می‌دهد.

وی اذعان داشت: امروز داریم به سمتی می‌رویم که کمتر مجلسی در آن زمینه گناه وجود ندارد، خدمت به آدم‌های هنجار شکن بیشتر می‌شود و جامعه آدم‌های بدهنجار را تحویل می‌گیرد.

رمضانی پور با تاکید بر عدم ارائه خدمت به افراد بدحجاب در ادارات  و بانک‌ها تصریح کرد: شیعه باید نباید اجازه ورود گناه در جامعه را بدهد.

وی با بیان اینکه جامعه در حال از هم درفتن به واسطه گناهان و ناهنجاری‌ها است افزود: اگر مراقب نباشیم این ناهنجاری‌ها به خانه ما هم سرایت می‌کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه  اجازه نمی‌دهیم در رفسنجان کنسرت موسیقی برگزار شود اذعان کرد: اگر کنسرت برگزار شود شهر به هم خواهد ریخت و من هم از کسانی که  به دلیل مخالفت با برگزاری کنسرت شهر را به هم می‌ریزند دفاع می‌کنم.

خروج از نسخه موبایل