سایت تحلیلی خبری روراستی

راهپیمایی ۱۳ آبان در رفسنجان از میدان ابراهیم تا مسجد جامع

امام جمعه رفسنجان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان از میدان ابراهیم تا مسجد جامع خواهد بود.

به گزارش ” روراستی ” حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: ما با آمریکا فقط در هسته ای توافق کردیم و روحیه استکبار ستیزی ما ادامه دارد مگر اینکه آمریکا دست از خوی درندگی و استکباری خود بردارد.

وی بیان کرد: هر ساله ۱۳ آبان بسنده می شد به حضور تعدادی دانش آموز و مدارس انتخابی اما امسال همه دستگاهها به ویژه دانشجویان باید حضوری پر رنگ داشته باشند.

رمضانی‌پور گفت: راهپیمایی روز ۱۳ آبان امسال از میدان ابراهیم تا مسجد جامع است و برنامه‌های آن در محل مسجد جامع برگزار می‌شود.

رضانی پور ادامه داد: روز ملی مبارزه با استکبار باید جدی گرفته شود شهید، شهادت، دانش‌آموز و دانشجو، تسخیر لانه جاسوسی و همه این‌ها در یک قالب که همان استکبار‌ستیزی است گرامی داشته شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال ۸۹ با همکاری شهرداری و شورای شهر  پنج هکتار زمین برای مصلی اختصاص داده شد عنوان کرد: در دولت قبل بودجه ای برای مصلا ها اختصاص داده می شد اما در دولت فعلی هیچ بودجه ای برای این منظور اختصاص داده نشده است سال گذشته استاندار به صورت امانی ۱۵۰ میلیون تومان  و امسال ۲۲۰ میلیون تومان اختصاص داده که امیدواریم حداقل ۲۰۰میلیون تومان آن تحقق یابد.

وی اذعان کرد: الان در وضعیت حادی هستیم و طرح های مصلی به گونه ای است که هر آیتم طرحی دارد و هر طرح هزینه های زیادی دارد.

رمضانی‌پور اضافه کرد: سال ۹۰ ساخت مصلی آغاز شد و برای ساخت مصلی نیاز به کمک داریم، سال گذشته مس سرچشمه ۵۰۰ میلیون تومان به مصلی اختصاص داد و امسال هم متعهد است که همین میزان را کمک کند و تا‌کنون یک سوم آن را پرداخت کرده است.

امام جمعه رفسنجان متذکر شد: مدیران شهرستان می‌توانند بخشی ‌از حقوق خود را ‌به این مهم اختصاص دهند تا باقیات و صالحاتی برایشان باشد.

 

خروج از نسخه موبایل